تور استانبول ارزان: معروفترین مراکز خرید استانبول

به گزارش بارازعلی، تاریخچه مراکز خرید در ترکیه به اواخر دهه 80 میلادی باز می شود. از آن موقع تا به امروز این مراکز خرید مورد استقبال مردم ترکیه قرار گرفتند. تقریباً در هر کدام از محله های این کشور یک مرکز خرید وجود دارد. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب و آدرس مرکز خرید استانبول بیشتر آشنا شوید. بیشترین مراکز خرید در منطقه تکسیم قرار دارند. بنابراین با اتوبوس، مترو و یا تاکسی به راحتی قابل دسترس هستند. نکته قابل توجه درباره این مراکز خرید این است که از 10 صبح تا 10 شب فعالیت می نمایند. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور استانبول ارزان: معروفترین مراکز خرید استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

معروفترین مرکز خرید استانبول

آکمرکز Akmerkez

این مرکز خرید در مرحله بشیکتاش واقع شده و یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول محسوب می گردد. به علاوه در نزدیکی محله های تجاری لونت و مسلک است. این مرکز خرید چهار طبقه بیش از 250 بوتیک و مغازه دارد و سیستم حمل و نقل رایگان برای هتل ها و محله های نزدیک به خود فراهم می نماید. آکمرکز برای اولین بار در سال 1993 افتتاح شد و هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. این مرکز خرید در سال 1995 به عنوان برترین مرکز خرید در اروپا شناخته شد در سال 1996 عنوان برترین مرکز خرید دنیا را نصیب خود کرد. همین موضوع باعث شده آکمرکز به یک مرکز خرید منحصر به فرد تبدیل گردد. مرکز خرید آکمرکز در محله اولوس کاداسی درخیابان اتیلر استانبول واقع شده است. رستوران، کافه و سالن ورزشی از دیگر امکانات این مرکز تجاری هستند.

سیتیز Istinye Park

اگر به دنیای مد و لباس علاقه دارید باید سری به مرکز تجاری سیتیز در نیشانتاشی بخشی از محله شیشلی در نزدیکی تکسیم بزنید. در این مرکز خرید مغازه ها، کافه ها و رستوران های متعددی دیده می گردد. پارکینگ 6 طبقه و 24 ساعته از امکانات دیگر این مرکز تجاری است. بلیط تهران استانبول

نیشانتاسی Nişantaşı

مرکز خرید نیشانتاشی تنها یک مرکز خرید نیست بلکه مکان مناسبی برای پیاده روی در نزدیکی تکسیم است و همین مسئله افراد زیادی را به این سمت جذب می نماید. در اواسط قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالمجید اول زندگی و کسب و کار را در نیشانتاشی به وجود آورد. امروز این محله بزرگ ترین جامعه ساکنین خارجی در استانبول را تشکیل می دهد و یک محله شیک به شمار می رود. مردمی که در این منطقه مسکونی زندگی می نمایند به رفتار خوب و تحصیلات بالا معروفیت دارند. محصولات بعضی از برترین و مطرح ترین برندهای ترک و بین المللی از شامل کریستین لوبوتین، لویی ویتون، پرادا، کارتیه، دیور و گوچی در این محله به فروش می رسند. کافه ها و رستوران های این منطقه هم معروفیت زیادی دارند.

گالریا Galleria

اگر در یک موقعیت اضطراری قرار دارید و باید حتما خرید کنید به راننده تاکسی بگویید شما را به مرکز خرید گالریا ببرد. این مرکز خرید اولین مرکز تجاری در استانبول است. در دهه 80 میلادی تغییرات اجتماعی زیادی در ترکیه به وجود آمد. نخست وزیر وقت ترکیه از ساختمان های هوستون گالریا در تگزاس آمریکا الهام گرفت تا این مرکز خرید ساخته گردد. گالریا در کنار ساحل و در منطقه آتاکوی قرار گرفته است و حدود 77 هزار متر مربع مساحت دارد. بوتیک های شیک و متعدد، رستوران ها، سالن های سینما، سالن بولینگ و پیست اسکیت روی یخ این مرکز خرید را به یکی از مطرح ترین مراکز خرید استانبول تبدیل نموده است. مراکز اوت لت استانبول

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2088

به "تور استانبول ارزان: معروفترین مراکز خرید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: معروفترین مراکز خرید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید