هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا؛ گزینه ای لوکس برای گذراندن تعطیلات در رشته کوه های ترکیه

به گزارش بارازعلی، هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا گزینه ای لوکس برای گذراندن تعطیلات در کاپادوکیا است. کاپادوکیا کیو ریزورت از هتل های 5 ستاره کاپادوکیا به شمار می رود. Cappadocia Cave Resort & Spa در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2014 مورد نوسازی قرار گرفته است. با اقامت در این هتل، سفر ایده آلی در رشته کوه های کاپادوکیا خواهید شد. در این هتل امتیازات متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا؛ گزینه ای لوکس برای گذراندن تعطیلات در رشته کوه های ترکیه

یکی از مهم ترین مزیت های هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا نزدیکی به جاهای دیدنی کاپادوکیا است. قلعه اوجیسار در 290 متری این هتل واقع شده است. فرقی نمی نماید که قصدتان از خرید آنلاین بلیط هواپیما کاپادوکیا سفری تفریحی با کاری است در هر صورت این هتل گزینه مناسبی برای شماست.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا

در هتل 5 ستاره کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا، طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می روند. در قسمت پذیرش، خدمات تور، صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان، چک این/اوت سریع و چک این/اوت خصوصی به مهمانان ارائه می گردد. در این هتل چک این 24 ساعته و چک اوت از ساعت 11 تا 12 انجام می گیرد. تیم حرفه ای هتل مسلط به زبان های ترکی، انگلیسی، فارسی، عربی و روسی هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند.

هتل Cappadocia Cave Resort & Spa پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و خدماتی نظیر نگهداری از بچه ها به مهمانان ارائه می نماید. برای گردش در شهر می توانید از خدمات کرایه خودرو بهره ببرید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می گردد. گفتنی است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه سازی شده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل کاپادوکیا کیو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است. در این هتل خدمات خانه داری به صورت رایگان انجام می گردد و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات خشک شویی، لاندری، اتو و پرس شلوار برخوردار شوید.

از امکانات دیگر هتل می توان به آسانسور، کپسول آتشنشانی، دوربین مداربسته در منطقه ها مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره نمود. هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا 45 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا دارای 121 واحد اقامتی لوکس است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سوپریور دوبل، اتاق دلوکس دوبل، اتاق سنیور دوبل، سوئیت پادشاه، سوئیت کویین، سوئیت دلوکس دوبل و ویلا است. هریک از واحدها دارای یک بالکن هستند و چشم انداز زیبایی از کوه، استخر یا شهر از آن ها مشاهده می گردد. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. سوئیت ها و ویلاها دارای آشپزخانه و وسایل پخت وپز هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق ها می توان به مینی بار، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کمد، میز و تلفن اشاره نمود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند واحدهای هتل Cappadocia Cave Resort دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

Cappadocia Cave Resort & Spa برترین گزینه برای سفری تفریحی است. با اقامت در کاپادوکیا تعطیلات بی نظیری خواهید داشت. در اوقات فراغتتان می توانید در استخر شنا نموده یا در آفتابگیرها استراحت کنید. این مجموعه دارای یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز است. استفاده از استخرها برای مهمانان عزیز رایگان است. اقامت در این هتل لوکس امکان انجام فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری، اسب سواری، کوهنوردی، پیاده روی و اسکی را برایتان فراهم خواهد نمود. اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی و کلاس آشنایی با فرهنگ محلی از دیگر امکانات تفریحی این هتل 5 ستاره هستند. بچه ها عزیز اوقات خوشی در زمین بازی خواهند داشت. مرکز اسپا گزینه ای عالی برای دور کردن خستگی از بدن است. این مرکز دارای سونا، جکوزی، حمام ترکی و باشگاه ورزشی است.

رستوران هتل

با وجود دو رستوران باکیفیت در داخل هتل Cappadocia Cave Resort نیازی نیست که برای صرف غذا از هتل خارج شوید. برای صبحانه گزینه های متنوعی ازجمله کانتیننتال، آمریکایی، وگان، گیاهی و بدون گلوتن پیش رو خواهید داشت. برای ناهار و شام می توانید از غذاهای ترکی، بین المللی، هندی، مدیترانه ای و دریایی رستوران نوش جان کنید. انواع غذاهای رژیمی، اسنک، غذای کودک، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. کافی شاپ هتل محیط دنجی برای گپ زدن با هم سفران و چشیدن طعم لذیذ دسرهای ترکی دارد. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا قلعه اوجیسار: 290 متر

فاصله تا موزه روباز گوریمی: 7 کیلومتر

فاصله تا دره پاساباگ: 7.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2440

به "هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا؛ گزینه ای لوکس برای گذراندن تعطیلات در رشته کوه های ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کاپادوکیا کیو ریزورت اند اسپا؛ گزینه ای لوکس برای گذراندن تعطیلات در رشته کوه های ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید