وان پلاس 6T نیز پورت هدفون نخواهد داشت

به گزارش بارازعلی، گوشی وان پلاس 6 یکی از بهترین اندرویدی های حال حاضر بازار به شما می آید و از همین رو، بسیاری منتظر نسل جدید این گوشی که انتظار می رود با نام OnePlus 6T معرفی شود، هستند. امروز متاسفانه باید بگوییم وان پلاس 6 آخرین گوشی وان پلاس خواهد بود که از جک هدفون 3.5 میلی متری استفاده می نماید. Carl Pei، موسس شرکت وان پلاس، در یک مصاحبه با وب سایت TechRadar اعلام نموده که ما اوایل سال متوجه شدیم که 59 درصد از کاربرانی که گوشی وان پلاس دارند، هدفون های وایرلس دارند و این آمار به قبل از معرفی هدفون وایرلس Bullets [بولتس اولین هدفون بی سیمی است که وان پلاس عرضه نموده است] بر می شود.

وان پلاس 6T نیز پورت هدفون نخواهد داشت

البته وان پلاس دشمنی با پورت هدفون در گوشی های خود ندارد. این شرکت همواره سعی دارد تا بیشترین ویژگی های ممکن را در گوشی های خود جای دهد و از همین رو آقای Pei فکر می نماید اضافه نموده ویژگی های بهتر به قیمت حذف پورت هدفون ارزش دارد. این ویژگی که از آن صحبت می کنیم، عمر باتری بهتر خواهد بود. به گفته Pei: با حذف پورت هدفون ما توانستیم فضای بیشتری در گوشی آزاد کنیم که به ما اجزه داد تکنولوژی جدیدی در محصول قرار دهیم.

برای کم کردن نقدها کاربران، شرکت وان پلاس به تازگی یک هدفون USB Type-C عرضه نموده است. این هدفون ارزان و 20 دلاری، انتظار می رود با اکثر گوشی های اندرویدی سازگاری داشته باشد و احتمالا هدف اصلی از ساخت آن نیز، فروش آن به کاربران OnePlus 6T باشد. گرچه در نهایت حذف پورت هدفون خبری خوبی نیست اما به نظر می رسد کم کم باید برای خداحافظی با این بخش از گوشی های هوشمند آماده شویم. با این اقدام وان پلاس دیگر تنها LG و سامسونگ، پرچمداران خود را به پورت هدفون مجهز نموده و در سطح جهان به فروش می رسانند. شما درباره این موضوع چه فکر می کنید؟ آیا با حذف پورت هدفون از گوشی های هوشمند با هدف هایی مثل استفاده از باتری حجیم تر موافق هستید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 128

به "وان پلاس 6T نیز پورت هدفون نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 6T نیز پورت هدفون نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید