تور ارزان چین: پرواز هواپیمای داستان اسباب بازی به مقصد دیزنی لند شانگهای!

به گزارش بارازعلی، هواپیمای داستان اسباب بازی | Toy story Airplane

انیمیشن داستان اسباب بازی یا توی استوری (Toy Story) را یادتان هست؟ این انیمیشن محبوب با شخصیت های بامزه ای که دارد یکی از پرطرفدارترین انیمیشن ها در سرتاسر جهانست و میلیون ها کودک (و البته بزرگسال) در کشورهای مختلف جهان عاشق آن هستند. خبر خرسند کننده برای هواداران این انیمیشن این است که هواپیمایی موضوعی با طراحی و نقاشی شخصیت های داستان اسباب بازی آماده شده و قرار است به جابجایی مسافران بپردازد. هواپیمای داستان اسباب بازی متعلق به چاینا ایسترن ایرلاینز است و قرار است مسافران را از نقاط مختلف چین، به ویژه پکن به دیزنی لند شانگهای برساند. اگر قرار است به شهر رویایی دیزنی بروید و در فضایی خیالی و فانتزی گردش کنید چه چیزی بهتر از اینکه با هواپیمایی فانتزی و رنگارنگ به دیزنی لند بروید؟! هواپیمای داستان اسباب بازی ماه پیش رونمایی شده و از این به بعد در ناوگان هواپیمایی چاینا ایسترن قرار می گیرد. با خبرنگاران همراه باشید تا با این هواپیمای فانتزی و بامزه بیشتر آشنا شویم.

تور ارزان چین: پرواز هواپیمای داستان اسباب بازی به مقصد دیزنی لند شانگهای!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در 28 آوریل، هواپیمای دیزنی با طراحی شخصیت های انیمیشن داستان اسباب بازی در شانگهای به پرواز عایدی. این هواپیمای فانتزی و بامزه حاصل همکاری بین شرکت هواپیمایی چاینا ایسترن ایرلاینز و دیزنی لند شانگهای است. روی بدنه این هواپیمای تازه نقاشی بزرگی از شخصیت باز لایتیر (Buzz Lightyear) در حال پرواز ترسیم شده و در سمت دیگر هواپیما نیز تصویری از شخصیت گاوچران محبوب دنیای اسباب بازی، وودی (Woody) دیده می گردد. اما طراحی این هواپیمای فانتزی به همین جا ختم نمی گردد و باید سری به داخل کابین هواپیما نیز بزنیم. طراحی داخل هواپیما نیز کاملا برگرفته از داستان اسباب بازی هاست و هرکجا که نگاه کنید یکی از شخصیت های این انیمیشن را می توانید ببینید. جایگاه ها و حتی سقف پر از تصاویر و نقاشی های رنگارنگ و بامزه است که فضایی شاد و خیالی به وجود می آورد.

هواپیمای دیزنی لند از فرودگاه هونگ چیائو شانگهای به هوا برخاست و میهمانان مختلفی دعوت شده بودند تا از این هواپیمای جالب تماشا نمایند. پس از آغاز مرنام، مدیران شرکت هواپیمایی چاینا ایسترن ایرلاینز و دیزنی لند شانگهای دستشان را روی صفحه نمایش جادویی قرار دادند. ناگهان پرده ها باز شد و یک هواپیمای دیزنی لند رنگارنگ پدیدار شد. در این مرنام میهمانان می توانستند از طراحی بیرون و داخلی هواپیما تماشا نمایند و شخصیت های انمیشین داستان اسباب بازی را در گوشه و کنار هواپیما ببینند. پس از اتمام مرنام، هواپیمای دیزنی لند از زمین بلند شد و به سمت پکن پرواز کرد. این هواپیما قرار است در پروازهای داخلی استفاده گردد و مسافران را از مسیرهای مختلف به شانگهای و در واقع، دیزنی لند شانگهای منتقل کند.

خب، به نظرتان مسافران چطور سوار این هواپیما می شوند؟ آیا فرایند سوار شدن به هواپیما مثل بقیه پروازهاست! مسلما نه! این هواپیما با همه هواپیماها فرق دارد و به همین علت همه مراحل پروازش نیز به سبک و سیاق فانتزی و شخصیت های داستان اسباب بازی است. از مرحله چک-این آغاز می کنیم: کل مراحل پرواز با تمرکز بر شخصیت های محبوب دیزنی انجام می گردد. روی دستگاه های چک-این آنلاین تصاویری از شخصیت های داستان اسباب بازی وجود دارد.

وقتی وارد هواپیما می شویم انگار وارد دنیای خیالی و رویایی شده ایم. روی سقف هواپیما تصاویری از شخصیت های وودی و لوتسو نقاشی شده است. محفظه قرار دادن بار در بالای جایگاه ها به رنگ آبی آسمانی رنگ آمیزی شده و حتی تکه های ابر هم در گوشه و کنار آسمان دیده می گردد! اگر با دقت نگاه کنید شخصیت های داستانی دیگر مثل آقا و خانم سیب زمینی (Mr. and Mrs. Potato Head) را نیز می توانید پیدا کنید. اما طراحی خیالی به همین جا ختم نمی گردد و جایگاه ها و حتی میز غذاخوری تاشو نیز با تصاویر رنگارنگ شخصیت های خیالی تزئین شده اند. منوی غذایی که به مسافران داده می گردد هم پر است از نقاشی های داستان اسباب بازی و انتخاب غذاها و نوشیدنی ها و حتی نام آن ها هم برگرفته از انیمیشن داستان اسباب بازی است!

هواپیمایی چاینا ایسترن ایرلاینز و شهر دیزنلی شانگهای در سال 2016 توافقنامه همکاری را با یکدیگر به امضا رساندند و از آن موقع دو هواپیمای دیگر با طراحی شخصیت های دیزنی لند (میکی و مینی ماوس) فراوری شده است. شرکت هواپیمایی چاینا ایسترن ایرلاینز یکی از سه گروه هواپیمایی مهم در چین است و با در پیش گرفتن همین سیاست ها و ارائه هواپیماهای خلاقانه و سرگرم نماینده توانسته در بین مسافران محبوبیت زیادی کسب کند. هواپیمای تازه یکی از هیجان انگیزترین طراحی ها را دارد و قرار است افراد بیشتری را به سمت دیزنی لند شانگهای جذب کند. اگر از هواداران دیزنی لند هستید باید بدانید که دیزنی لند شانگهای یکی از برترین و مجهزترین پارک های دیزنی به شمار می رود. مسافرانی که با هواپیمای داستان اسباب بازی به دیزنی شانگهای می آیند می توانند در هتلی با همین تِم نیز اقامت نمایند. در این هتل میهمانان می توانند با شخصیت های محبوبشان دیدار نمایند و در اتاق هایی با طراحی داستان اسباب بازی اقامت نمایند و در رستوران سانی ساید (نام مدرسه در داستان اسباب بازی3) غذا بخورند.

پیش از این هواپیمای هلو کیتی متعلق به اوا ایرلاینز با طراحی های موضوعی به ناوگان این ایرلاین اضافه شده و محبوبیت بسیار زیادی کسب نموده است. در این هواپیما نیز همه جا می توانید شخصیت مشهور ژاپنی (کیتی) را ببینید. با توجه به موفقیت و استقبال گسترده ای که از هواپیماهای موضوعی صورت گرفته ایرلاین های دیگر نیز سعی در فراوری و طراحی هواپیماهای فانتزی نموده اند. هواپیمای داستان اسباب بازی یکی از این پروژه هاست که به وسیله هواپیمایی چاینا ایسترن ایرلاینز صورت گرفته است.

هواپیمایی امریکن ایرلاینز نیز به تازگی از تازهترین هواپیمایش رونمایی کرد است که قهرمان های مشهور داستانی در این هواپیما دیده می شوند: شخصیت هایی مثل مرد آهنی و پلنگ سیاه. با توجه به افزایش شمار هواپیماهای موضوعی، به نظرتان در هواپیمای بعدی چه شخصیت های خیالی را خواهیم دید؟ شخصیت کارتونی مورد علاقه شما چیست و دوست دارید وقتی سوار هواپیما می شوید تصاویر کدام قهرمان های داستانی را ببینید؟ خب، باید منتظر ماند و دید هواپیماهای بعدی چه نقش و نگاری خواهند داشت!

منبع: forbes.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2211

به "تور ارزان چین: پرواز هواپیمای داستان اسباب بازی به مقصد دیزنی لند شانگهای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: پرواز هواپیمای داستان اسباب بازی به مقصد دیزنی لند شانگهای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید