چرا برنامه های تیم ملی کاراته تغییر کرد، اعلام ترکیب نهایی دقیقه90

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، بیست و پنجمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دنیا طی روزهای 25 تا 30 آبان ماه به میزبانی امارات در سالن چند منظوره حمدان شهر دبی برگزار خواهد شد.

چرا برنامه های تیم ملی کاراته تغییر کرد، اعلام ترکیب نهایی دقیقه90

بر اساس برنامه اعلام شده، مهلت ثبت نام برای حضور در این رقابتها دوشنبه دهم آبان ماه به سرانجام می رسد و با تصمیم نو سید شهرام هروی سرمربی ایران، ترکیب تیم ملی باید در دقیقه 90 معرفی گردد! این در حالی است که این تصمیم می تواند تبعاتی را برای تیم ملی در این فاصله اندک داشته باشد. به عبارتی کادر فنی دست خود را برای تغییرات احتمالی و بعضاً اجباری به دلایلی از جمله آسیب دیدگی و… بسته است.

با این وجود تجربه بالا یکی از مهمترین فاکتورهای تیم تحت راهنمایی شهرام هروی است و با توجه به برنامه های کادر فنی و درک متقابل کاراته کاها می توان به نتایج تیم ملی در این دو رویداد مهم پیش رو امیدوار بود.

هروی در این خصوص به خبرنگاران گفت: با این نظر موافقم ولی شرایط موجود ایجاب کرد که چنین تصمیمی را اتخاذ کنیم. پیش از این قرار بود مسابقات انتخابی در تاریخ 27 و 28 مهرماه انجام گردد، ولی بعضی مسائل از جمله کرونا و آسیب دیدگی تعدادی از نفرات، موجب تغییر برنامه شد. البته در وزن 75- کیلوگرم مسابقات انتخابی برای مشخص کاراته کای اعزامی به مسابقات جهانی سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد. در همین روز مسابقات وزن 55- کیلوگرم هم براری حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا انجام می گردد، ولی در سایر اوزان انتخابی ها همان هشتم آبان ماه انجام خواهد شد.

وی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی تاکید نمود: کاراته کاهای حاضر در اردو با انگیزه مضاعفی طبق برنامه کادر فنی تمرین می نمایند. مسابقات مهمی چون قهرمانی جهان را پیش رو داریم و پس از آن هم به فاصله اندک باید در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کنیم. کارمان سخت است ولی با توکل به خدا، حمایت های فدراسیون و کوشش مضاعف همکارانم در کادر فنی و اردونشینان برای موفقیت در هر دو میدان کوشش می کنیم. البته ویژگی مهم رقابتهای انتخابی هشتم آبان ماه این است که هیچ کاراته کایی حذف نمی گردد. به عبارتی برنده ها در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی قرار می گیرند و بازنده ها هم شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: همان طور که از پیش عنوان نموده بودیم، در بخش کومیته انفرادی دو تیم متفاوت به این دو رویداد مهم اعزام خواهند شد. جوانان با آتیه و خوبی داریم که باید از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته برترین استفاده را برده و برای حضور در ترکیب تیم ملی سخت کوشش نمایند. هدف ما حضور شایسته هاست و این مهم میسر نمی گردد، مگر با برگزاری مسابقات انتخابی، که برنامه آن هم در اختیار کاراته کاها قرار گرفته است.

هروی در سرانجام گفت: کاراته ایران یکی از برترین های جهان است و کوشش ما این است که در هر رویدادی برترین عملکرد را مطابق با شخصیت بالایی کاراته ایران به نمایش بگذاریم. از سوی دیگر نگاه ما آینده است و در این راستا جوانان شایسته باید با عملکرد خوب، خود را به تیم ملی تحمیل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2072

به "چرا برنامه های تیم ملی کاراته تغییر کرد، اعلام ترکیب نهایی دقیقه90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برنامه های تیم ملی کاراته تغییر کرد، اعلام ترکیب نهایی دقیقه90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید