کارت های بنزین آزاد در جایگاه های سوخت غیرفعال شدند؟

به گزارش بارازعلی، رئیس صنف جایگاه داران سوخت گفت: کارت های آزاد موجود در جایگاه ها فعال هستند و اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

کارت های بنزین آزاد در جایگاه های سوخت غیرفعال شدند؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسدالله قلیزاده اضافه نمود: در بخش گازوئیل و بنزین، همچنان کارت های آزاد فعال است و جایگاه ها خدمات توزیع سوخت به مراجعان را انجام می دهند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی کشور اضافه نمود: مردم اخبار را از رسانه های معتبر دنبال نمایند و بلافاصله پس از شنیدن هر خبر غیرموثقی در پمپ بنزین ها برای سوختگیری تجمع ننمایند، قطعا اگر تصمیماتی در این حوزه اتخاذ گردد، قبل از اجرا به مردم و این مجموعه صنفی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته او، تعداد کارت های آزاد جایگاه داران در بخش گازوئیل که کاهش یافته احتیاج به بازنگری و هرگونه اقدام برای تغییر تعداد کارت ها خصوصاً در خصوص کارت های آزاد بنزین، احتیاج به دوراندیشی دارد تا برای مردم و جایگاه داران مسئله ای ایجاد نگردد.

از دیشب اخباری در فضای مجازی مبنی بر غیرفعال شدن کارت های آزاد جایگاه ها منتشر شد که پس از آنالیز میدانی از سوی صنف جایگاهداران، تعیین شد کذب بوده است.

شهیدی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی هم گفت: همه این موارد شایعه است و هیچ دستور و اقدام جدیدی در دستور کار نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2317

به "کارت های بنزین آزاد در جایگاه های سوخت غیرفعال شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت های بنزین آزاد در جایگاه های سوخت غیرفعال شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید