آخرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی در اتریش

به گزارش بارازعلی، ملی پوشان فوتبال ایران پس از برگزاری ملاقات تدارکاتی برابر سنگال در سالن وزنه ریکاوری کردند و به زودی آماده بازگشت به ایران می شوند.

آخرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی در اتریش

شاگردان کارلوس کی روش شب گذشته در دومین ملاقات تدارکاتی اردوی اتریش به مصاف سبزپوشان سنگالی رفتند و در سرانجام به تساوی یک بر یک دست یافتند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی با هفت تغییر نسبت به بازی قبلی به مصاف سنگال رفته بود و با شروع نیمه دوم شاهد چهار تعویض از سوی این مربی بودیم که در ادامه تا پیش از دقیقه 60 با خروج طارمی و وارد شدن آزمون به ترکیب به 5 تغییر رسید و این تغییرات در فاصله دقایق 55 تا 65 دو گل به همراه داشت که اولی با تکل پورعلی گنجی وارد دروازه حسینی شد و دومی روی ارسال حاج صفی و ضربه سر آزمون به گل تساوی بدل شد.

ساعاتی پس از این مسابقه ملی پوشان فوتبال ایران در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند و البته پس از تمرین در سالن بازیکنانی که فرصت بازی در مصاف با سنگال را به دست نیاورده بودند به همراه بازیکنانی که دقایق کمی بازی کردند، در زمین چمن به انجام بازی درون گروهی سبکی پرداختند تا به این ترتیب آخرین تمرین تیم ملی در اردوی اتریش برگزار گردیده باشد. البته این تمرین بدون حضور بسیاری از لژیونر ها برگزار گردید که خیلی زود به تیم های باشگاه خود بازگشته اند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته بازیکنان لیگ داخلی تیم ملی پنج شنبه 7 مهر در ایران حضور خواهند داشت تا تیم هایشان را در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر که در روز های نهم و دهم (شنبه و یکشنبه) مهرماه 1401 برگزار می گردد، در اختیار بگیرند.

بعلاوه نفرات لژیونر نیز پس از اتمام این اردو به کشور هایی که در آن مشغول بازی هستند باز خواهند گشت تا دوباره رقابت های باشگاهی از سر گرفته گردد.

لازم به ذکر است گردهمایی بعدی ملی پوشان کشور های مختلف چند روز پیش از شروع رقابت های جام دنیای خواهد بود و کی روش و کادرش در ایران خواهند بود و طبق توافق صورت گرفته با باشگاه ها بازیکنان لیگ داخلی را پس از برگزاری بازی های لیگ برتر به مدت دو روز برای ریکاوری در اختیار می گیرند تا نسبت به شرایط آن ها طی دو ماه به جای مانده تا مهم ترین رویداد فوتبال دنیا آگاهی کامل داشته باشند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2369

به "آخرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید