عزت اللهی: امیدوارم به بازی با تایلند برسم، با پخش زنده بازی روحیه می گیریم

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: هافبک تیم فوتبال جوانان کشورمان اعتقاد دارد اگر بازی این تیم مقابل تایلند به صورت زنده پخش گردد باعث افزایش روحیه بازیکنان خواهد شد.

عزت اللهی: امیدوارم به بازی با تایلند برسم، با پخش زنده بازی روحیه می گیریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سعید عزت اللهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط تیم جوانان کشورمان پیش از دیدار با تایلند در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا گفت: خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش می رود و تمرینات بسیار خوبی را تا به اینجا پشت سر گذاشته ایم. همه بچه ها آماده دیدار با تایلند هستند و مسئله ای وجود ندارد.

وی اضافه کرد: چند روز پیش با مصدومیت مختصری روبرو شدم که خوشبختانه این مصدومیت برطرف شد اما هنوز معین نیست که به بازی فردا برسم یا نه. پزشکان تیم تمام کوشش شان را می نمایند که بتوانم مقابل تایلند به میدان بروم و امیدوارم که مسئله ای وجود نداشته باشد.

هافبک تیم فوتبال جوانان کشورمان با بیان اینکه بازیکنان روحیه مناسبی دارند و هدف شان صعود به جام جهانی است، گفت: امیدواریم که با یاری خداوند بزرگ، دعای خیر مردم و کوشش خودمان بتوانیم ایران را سربلند کنیم و در این مسابقات پیروز باشیم.

عزت اللهی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان هم به تیم جوانان یاری نمایند و باعث بالا رفتن روحیه ما شوند. اگر بازی های ما به صورت زنده پخش گردد، کلی روحیه می گیریم و این موضوع به تمام تیم یاری می نماید تا با انگیزه بیشتری به میدان برویم.

وی با تأکید بر اینکه قصد دارند بهترین نمایش را در این دوره از مسابقات داشته باشند، گفت: امیدوارم بتوانیم با خواست خدا و یاری مسئولان بعد از چند سال با تیم جوانان به جام جهانی برویم و سربلند باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 637

به "عزت اللهی: امیدوارم به بازی با تایلند برسم، با پخش زنده بازی روحیه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی: امیدوارم به بازی با تایلند برسم، با پخش زنده بازی روحیه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید