آخرین فرصت مهدی طارمی برای پیوستن به یک تیم بزرگ

به گزارش بارازعلی، مهدی طارمی بعد از دو فصل حضور در پورتو، اکنون یکی از چهره های اصلی این تیم است. این بازیکن ایرانی در سال 2019 به عنوان یک بازیکن ناشناخته وارد پرتغال شد، اما حالا به بازیکن کلیدی تیمی با جایگاه قهرمانی در اروپا تبدیل شده است. طارمی که حالا وب سایت ترنسفر مارکت او را 20 میلیون یورو قیمت گذاری نموده است، شاید در سن 29 سالگی آخرین فرصت ها را برای رسیدن به یک تیم بزرگ تر داشته باشد.

آخرین فرصت مهدی طارمی برای پیوستن به یک تیم بزرگ

در این سال ها همواره بحث انتقال مهدی طارمی به تیم های بزرگ تر اروپا مطرح بوده است؛ بخصوص از زمان حضورش در پورتو و درخشش مقابل تیم های بزرگی، چون یوونتوس، چلسی و آث میلان. در این مدت حتی خبر هایی جسته و گریخته حاکی از علاقه مندی باشگاه هایی، چون میلان، آرسنال و تیم هایی از لیگ برتر انگلیس به مهاجم ایران بوده است.

این برآورد ها در انتها این فصل هم برای طارمی ایجاد شده است؛ بخصوص که این بازیکن یکی از ارکان اصلی موفقیت پورتو برای کسب دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی پرتغال بود.

با این حال علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی تاکید می نماید که هرگونه تصمیم گیری برای سرنوشت این بازیکن در اختیار باشگاه پورتو است؛ آن هم در شرایطی که طارمی دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

نیکومنش در این خصوص به روزنامه رکورد پرتغال گفت: شرکت من نماینده مهدی طارمی است، اما قراردادی که مهم است، قرارداد او با پورتو است. طارمی دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد و ما احترام زیادی برای آن قائل هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا طارمی تمایل دارد به یک تیم بزرگ تر در اروپا برسد؟ تاکید نمود که این بازیکن از حضور در پورتو راضی است: بین پورتو به عنوان یک باشگاه، رئیس، مربی، هم تیمی ها، طرفداران، شهر و کشور، می توانم بگویم که طارمی در آنجا بسیار خشنود است. بعلاوه یک برند بسیار خوب برای باشگاه است؛ ترکیبی از همه این چیز هایی که در خصوص آن ها صحبت کردم.

مدیر برنامه مهاجم ایران ادامه داد: جاه طلبی طارمی نامحدود است، اما اولین و آخرین تصمیم با باشگاه پورتو است. آن ها هستند که برنامه ریزی می نمایند، آن ها هستند که آنچه را که از بازیکن می خواهند می گویند و طارمی همواره و صد درصد به آن احترام خواهد گذاشت.

روزنامه رکورد در بخشی از مطلب خود آورده است که طارمی در فصل 2022-2023 با تیم پورتو ادامه خواهد داد و سپس در ادامه به نقل از نیکومنش نوشت: باشگاه ها بازار جابجایی خود را طبق قانون عرضه و تقاضا برنامه ریزی می نمایند. البته همه می دانند که پورتو یک باشگاه بزرگ در فروش بازیکن است. در واقع پورتو پرفروش ترین باشگاه دنیا است که تردیدی در آن نیست. آن ها می دانند که برترین چیز برای آینده بازیکن چیست. به همین علت است که آن ها در لحظه مناسب با طارمی قرارداد بستند، به او یاری کردند تا پیشرفت کند و مطمئناً برترین راه چاره را برای همه طرف ها هرچه که باشد خواهند یافت.

این مدیر برنامه اظهار داشت: آن ها ممکن است فکر نمایند که باید طارمی را بفروشند، با او ادامه دهند یا حتی پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند. چه کسی می داند. همه گزینه ها امکان دارد و احترام متقابل زیادی وجود دارد.

به گفته نیکومنش، در سال جام دنیای که همه بازیکنان دنبال قرارداد و پیشنهاد های بهتر و بالاتر هستند، این وسواس از سوی طارمی برای ترک پورتو وجود ندارد. وی گفت: طارمی چیز های بیشتری می خواهد، اما آنچه که از مردم پورتو، طرفدارانش و حتی هموطنان مان در ایران که او را بسیار دنبال می نمایند، به عنوان پرچمدار کشورمان در فوتبال اروپا، می گیرد بسیار خوب است. ما باید [در خصوص تمدید احتمالی قرارداد]صحبت کنیم. چرا که نه؟ او در پورتو بسیار خشنود است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2311

به "آخرین فرصت مهدی طارمی برای پیوستن به یک تیم بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت مهدی طارمی برای پیوستن به یک تیم بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید