انتقاد نخستین مدال آور بین المللی وزنه برداری بانوان ایران از مسئولان

به گزارش بارازعلی، بانوی وزنه بردار لرستانی که نخستین مدال بین المللی بانوان این رشته را کسب کرده از مسئولان استان گلایه دارد.

انتقاد نخستین مدال آور بین المللی وزنه برداری بانوان ایران از مسئولان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سیده الهام حسینی با بیان این مطلب گفت: پس از پایان جام نعیم سلیمان اوغلو که در ترکیه برگزار گشت، هیچ کدام از مسئولان استانی حتی یک بار با بنده تماس نگرفتند.

وی ادامه داد: فقط رئیس و دبیر هیات وزنه برداری شهرستان دورود پیگیر کارهایم بودند و دیگر کسی حتی یک پیام نداد یا تماس نگرفتند.

حسینی تاکید کرد: واقعاً از این شرایط گلایه دارم و انتظار داشتم مسئولان استان نه فقط ورزشی ها حداقل یک بار تماس می گرفتند. آیا اگر این موفقیت را ورزشکار استان دیگری کسب می کرد برای مسئولان آن استان بی ارزش بود؟

این وزنه بردار لرستانی یادآور شد: تا حالا حتی یک بار هم مسئولان استان لرستان برای بنده مراسم استقبال نگرفته اند و فقط خانواده ام در چنین مراسمی پای کار بوده است.

وی یادآور شد: پیش از اعزام به ترکیه، آقای کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان برای دیدار با من به تهران سفر کرد و یک هدیه هم به بنده داد که از وی تشکر می کنم.

حسینی با رکوردهای 88 کیلوگرم در یک ضرب، 110 کیلوگرم دوضرب و 198 کیلوگرم مجموع به عنوان سومی جام نعیم سلیمان اوغلو که گزینشی المپیک بود، دست یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 789

به "انتقاد نخستین مدال آور بین المللی وزنه برداری بانوان ایران از مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نخستین مدال آور بین المللی وزنه برداری بانوان ایران از مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید