نرم افزارهایی که در سفر به خارج از کشور به کار می آیند

به گزارش بارازعلی، دیگر همه گوشی هوشمند دارند و خیلی ها بودن بدون این گجت ها را نمیتوانند تصور کنند، اگر در سفر هم دلتان میخواهد با هوشیاری بیشتری از سفرتان لذت ببرید کافیست اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی میکنیم را مطالعه بفرمایید.

نرم افزارهایی که در سفر به خارج از کشور به کار می آیند

تلفن‌های هوشمند بسیار عالی هستند و نصب اپلیکیشن سفر آن‌ها را بهتر می‌کند! در این مقاله به معرفی 8 اپلیکیشن برای سفر به خارج از کشور می‌پردازیم.

اپلیکیشن برای سفر Yelp

هنگامی که برای اولین بار به شهری سفر می‌کنید و می‌خواهید مکان‌های مختلفی در آنجا کشف کنید، از اپلیکیشن برای سفر Yelp استفاده کنید. Yelp بیشتر کسب و کارهای محلی را به شما نشان می‌دهد و قادر خواهید بود که بهترین غذاهای محلی را پیدا کنید و با خیال آسوده و مطمئن آن را میل کنید.

نکته: اگر شما دارای رمزعبور وای‌فای هستید، همیشه reviews اپلیکیشن برای سفر Yelp را چک کنید.

اپلیکیشن برای سفر Google Translate

خیلی از ما بدون دانستن زبان به مکان‌های جدید سفر می‌کنیم. Google Translate نجات دهنده است. شما می‌توانید هر چیزی را از هر زبانی به هر زبان دیگر ترجمه کنید. از تشخیص گفتار و دستخط (زمانی که به چین سفر می کنید بسیار کاربردی است) استفاده کنید و Google Translate برای شما ترجمه آن را بیان می‌کند.

نکته : برای مشاهده متن ترجمه شده دکمه گوشه بالا سمت چپ را بزنید تا صفحه متن کامل باز شود.

اپلیکیشن برای سفر Google Map

Google Map بدون شک بهترین ابزار برای کشف مکان‌های جدید و بهترین اپلیکیشن برای سفر است. به وسیله آن می‌توانید مسیرهای رانندگی، دوچرخه سواری، پیاده روی یا حمل و نقل را تقریبا در تمام شهرهای دنیا به راحتی پیدا کنید. بیش از این Google Map حتی شما را برای سفر به بیشتر کشورهای اروپایی راهنمایی می‌کند. دوست دارید آخر هفته را در پاریس بگذرانید؟ کسی نیست؟

نکته : هنگام استفاده از وای فای عمومی ، گوگل مپ را باز کنید Zoom Out کنید تا منطقه‌ای که در آن هستید را نشان دهد و Ok Google را در نوار جستجو تایپ کنید. این کار باعت می‌شود که نقشه شما در زمان آفلاین نیز ذخیره بماند.

اپلیکیشن Kik/Whatsapp/Snapchat

شما به مدت طولانی از خانه دور مانده‌اید و به احتمال خیلی زیاد هم بدون آنتن هستید. از این برنامه‌ها مانند Kik یا Whatsapp برای صحبت کردن و پیام دادن به دوستانتان در خانه و دوستان جدیدتان در خارج از کشور استفاده کنید.

نکته : نرم افزار Kik دارای چیز‌های جالبی است که صحبت کردن با دوستانتان را جذاب می‌کند. می‌توانید در آنجا نقاشی بکشید، بازی کنید و تماس تصویری برقرار کنید.

اپلیکیشن برای سفر TripAdvisor

درست مانند Yelp ، این اپلیکیشن برای سفر یکی دیگر از منابع عالی برای کشف مکان‌های محلی است. TripAdvisor بیش از پیدا کردن غذاهای محلی قابل استفاده است – در مورد بهترین کلاب‌ها ، مغازه‌ها ، ساحل‌ها ، پارک‌ها و هرچیز دیگری به شما اطلاعات می‌دهد.

نکته : مانند Yelp ، در مکان های عمومی بیشتر رمز های وای فای در reviews قابل دسترسی است. مراقب باشید.

اپلیکیشن برای سفر Instagram

لیست نرم افزار‌های کاربردی، بدون نرم افزاری که خاطرات شما را ثبت کند کامل نمی‌شود. از Instagram برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های زیبای سفرتان با دوستانتان استفاده کنید.

نکته : هنگامی که Location عکس خود را مشخص میکنید ، روی آن کلیک کنید تا عکس‌های دیگر از این مکان که گرفته شده است را ببینید.

اپلیکیشن برای سفر Airbnb

مسافران جهانی به این قسم می‌خورند. Airbnb ساده‌ترین راه برای ارزیابی معاملات ارزان در محل اقامت‌تان در خارج از کشور است. شما ممکن است بخواهید به چند هفته سفر در خارج از شهر خود بروید Airbnb به شما اجاره آپارتمان، اتاق، قایق‌ها، خانه‌های درختی و هرچیزی که دارای قیمت عالی است ، نشان می‌دهد.

نکته : بسیاری از میزبان‌های Airbnb دارای کتاب مهمان در آپارتمان، خانه درختی و … برای اشتراک گذاشتن با شما دارند. وقت بگذارید. نوشته‌ها را بررسی کنید و تجربه‌های خودتان را هم بنویسید. داستان‌های هیجان انگیزی در آنجا می‌شنوید و مکان‌های عمومی عالی برای دیدن پیدا می‌کنید.

اپلیکیشن برای سفر Word Lens

این اپلیکیشن برای سفر بسیار جذاب است .دوربین گوشی خود را باز کنید ، روی متن بگیرید (نقشه ، تابلو و…) و برای شما آن را ترجمه خواهد کرد.

نکته : اگر ترجمه ای که می بینید برایتان مفهومی نداشت می توانید بر روی کلمه مشخص شده کلیک کنید تا معانی دیگر آن را هم ببینید.

این 8 نرم افراز کاربردی برای سفر به خارج از کشور را دانلود کنید و در مکان‌های جدید دنیا به اندازه یک فرد محلی اطلاعات داشته باشید و از ماجراجویی خود لذت ببرید.

انتشار: 12 خرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1

به "نرم افزارهایی که در سفر به خارج از کشور به کار می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزارهایی که در سفر به خارج از کشور به کار می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید