بازار شبانه پاتایا، تجربه خریدی فوق العاده

به گزارش بارازعلی، تایلند که مقصدی جذاب برای گردشگری است و خصوصا گردشگران ایرانی این کشور را بسیار برای سفر انتخاب می نمایند، به غیر از جاذبه های تاریخی و دیدنی، بازار هایی بسیار دارد که خرید در آن ها می تواند یکی از بهترین خاطرات سفر باشد. یکی از این بازار ها، بازار شبانه پاتایا است که از نظر ظاهر نیز کمی با بازار های دیگر تایلند متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با این بازار، با خبرنگاران همراه شوید.

بازار شبانه پاتایا، تجربه خریدی فوق العاده

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بازار شبانه پاتایا، بازاری مسقف است که خرید در آن از یهترین تفریحات محسوب می گردد. همچنین بازار یکی از معروف ترین بازار های خیابانی در تایلند است. این بازار به عنوان مرکزی شناخته می گردد که گردشگران همواره از آن دیدن می نمایند. شما در اینجا با خیال راحت و بدون نگرانی به خاطر جنس بی کیفیت می توانید خریدی هیجان انگیز داشته باشید و سوغات های زیادی را تهیه کنید.

درحالی که ممکن است در دیگر بازار ها در طول روز به خاطر گرما و تو در تو بودن مغازه ها اذیت شوید، این بازار فضایی بسیار عالی برای خریدی راحت و با آرامش را برای شما فراهم خواهد نمود. از آنجایی که هرکدام از غرفه ها با فاصله از یکدیگر قرار گرفته اند و راهرویی تقریبا عریض میان غرفه های دو طرف وجود دارد و خبری از گرما و شلوغی نیست، به راحتی می توانید به خرید خود ادامه دهید.

در این بازارتنوع زیادی از انواع اجناس مانند تی شرت، شلوارک، شلوار های جین، کیف، چمدان، عینک های آفتابی، صابون های معطر و دیگر لوازم بهداشتی، کلاه، شال گردن، کفش و دیگر سوغات ها وجود دارد. همچنین این بازار مرکز فروش لوازم آرایشگری بوده و اجناس آن از هر بازار دیگری بیشتر است و تنوع زیادی دارد.

صرف نظر از ظاهر، این بازار همانند دیگر بازار ها است. برچسب قیمت ها که تقریبا روی همه اجناس به چشم می خورد، قیمتی ارزان را نشان می دهد. کیفیت اجناس نیز در اینجا متفاوت است. در این بازار از اجناس با کیفیت بسیار بالا تا اجناس تقلبی به چشم می خورد. تنها تفاوت مهم این بازار با بازار های دیگر این است که دستفروشان مخصوص فروش غذا کمتر به چشم می خورند.

اگرچه علامت موجود در ابتدای جاده دوم منتهی به این بازار می گوید که اینجا بازاری شبانه است اما در همه ساعات روز باز بوده و به فعالیت خود ادامه می دهد. این بازار همچنین به بازار اجناس ساخت تایلند نیز شهرت دارد.

آدرس

تایلند، پاتایا، بالای جاده فستیوال مرکزی پاتایا.

موقعیت بازار شبانه پاتایا روی نقشه

راستا دسترسی

از پاتایا به راحتی و با تاکسی می توانید خود را به این بازار برسانید. همچنین اگر ماشین دارید، پارکینگ هم فراهم است و می توانید مکانی مناسب برای ماشین خود انتخاب کنید.

منبع: کجارو / thailand-guide.com
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 593

به "بازار شبانه پاتایا، تجربه خریدی فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شبانه پاتایا، تجربه خریدی فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید