آشنایی با فانتاسیا پوکت

به گزارش بارازعلی، پارک آبی بی نظیر پوکت در شب و فانتاسیا

نمایش فانتاسیا برگرفته از فرهنگ غنی تایلند و به نوعی، میراث گذشتگان این سرزمین زیبا می باشد. این نمایش، نه تنها زیبایی های چشم نواز تایلند را جلوه گری می کند، بلکه در نشان دادن سنت های این سرزمین رازآلود و ترکیب آن با تکنولوژی مدرن نیز گام برمیدارد. این نمایش خیره کننده شامل حرکات آکروباتیک، نورپردازی، آتش بازی، سرگرمی، پایکوبی و.... می باشد. قریب به 400 نفر در اجرای این نمایش مهیج دست دارند. 44 فیل،3 ببر،40 بز،40 مرغ و 400 کبوتر نیز حیواناتی هستند که در جهت اجرای هرچه زیباتر این نمایش تعلیم داده شده اند. نتیجه این همکاری اعجاب آور، نمایش مجموعه ای بین اللملی و عظیم از انسان و حیوانات در کنار یکدیگر می باشد. روستای مخصوص کارناوال مکانیست که در آن می توانید سرگرم شوید، صنایع دستی را ببینید و خرید کنید! رستورانی با ظرفیت 4000 صندلی که متنوع ترین غذاهای بین اللملی و تایلندی را با بهترین کیفیت برای شما تدارک دیده است! از همه جذاب تر، نمایشی خیره کننده با استایل لاس وگاس! مکانی برای تلفیق هنر، فرهنگ، عجایب و شگفتی های سرزمین هزار معبد! جایی برای تفریح و لذت بردن از زیبایی هایی چشم نواز به همراه خانواده عزیزتان! تقریبا تمام کسانی که به تور تایلند می آیند از فانتسیا دیدن می کند!

آشنایی با فانتاسیا پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

ویژگی های تور:

70 دقیقه نمایش فرهنگ غنی تایلند و آشنایی با عجایب این کشور.

استفاده از یکی از بهترین و بزرگترین رستوران های پوکت با ظرفیت 4000 نفر.

روستای ویژه کارناوال با امکانات ویژه سرگرمیی، خرید و...

حمل و نقل ویژه از هتل و به هتل درصورت انتخاب شما.

تور زمانی معادل 4 ساعت طول می کشد.

این مکان شگفت انگیز، در قسمت شمالی پاتونگ قرار گرفته و با مساحتی حدود 6000 متر، بستری مناسب برای آشنایی شما عزیزان با فرهنگ باستانی تایلند و لذت بردن از شگفتی های این کشور اسرار آمیزرا فراهم میکند. در پوکت فانتاسیا، ترکیبی از زیبایی های چشم نواز فرهنگ تایلند و شکوه تکنولوژی در پیش چشمانتان خواهد بود! اجرای این نمایش شگفت انگیز، چیزی بیشتر از100 میلیون دلار هزینه در پی دارد و به جرات میتوان گفت، زیباترین جاذبه گردشگری شهر پوکت می باشد! نمایش های خیره کننده از فرهنگ غنی تایلند، نورپردازی های باور نکردنی، جلوه های ویژه، حرکات آکروباتیک، اجرای شعبده بازی با کمک حضار، پایکوبی باله، نورپردازی های شگفت انگیز با لیزر، نمایش فیل های آموزش دیده و شیرین کاری و بخش های مهیج دیگر، همگی با جذابیتی چشمگیر، موجبات شادی و سرگرمی شما عزیزان را فراهم می کنند! جهت راحتی هرچه بیشتر خود،رزرو بلیط برای ساعت 21:00 را فراموش نکنید! بهترین سرآشپزهای تایلندی گرد هم جمع شده اند تا تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزنند! در رستورانی با ظرفیت 4000 نفر، انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را با بهترین کیفیت میل کنید ونهایت لذت را ببرید! رستوران گلدن کیناری، رستورانی زیبا و مناسب همه عزیزانیست که به کیفیت اهمیت می دهند! این رستوران، با فضایی آرام و دلنشین و پرسنلی خوش برخورد، قطعا خاطرات خوشی را برای شما خواهد ساخت. کیناری در افسانه های باستانی تایلند، الهه زنیست با سر انسان و پاهای پرنده) تئاتری با ظرفیت 3000 نفر، با جلوه های صوتی بی نظیر نیز برای شما تدارک دیده شده است.

زمانی که برای اولین بار وارد پوکت فانتاسیا میشود، تا لحظه اخر متوجه گذر زمان نخواهید شد! انواع و اقسام سرگرمی های مهیج برای شما تدارک دیده شده تا از زمان حضورتان در فانتاسیا نهایت لذت را ببرید. در اکثز نقاط فانتاسیا فروشگاه های کوچکی ساخته شده تا از میان انواع مختلف صنایع دستی، زیور آلات، سوغاتی و هدیه های مختلف، گرینه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید! ورود به این بهشت زیبا، لحظاتی به یاد ماندنی، خاص و فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد! پس لذت ببرید!

خلاصه برنامه:

سرو شام از ساعت 18:00 تا ساعت 20:30

نمایش از ساعت 21:00 تا ساعت 22:15

همراه داشتن دوربین بلامانع است.

تعداد صندلی ها برای نمایش محدود است و نیاز به رزرو دارد.

در جهت هرچه بهتر اجرا شدن مراسم، 5 دقیقه قبل از زمان حرکت به سمت فانتاسیا در لابی هتل حضور داشته باشید. هدف ما، اجرای هرچه بهتر مراسم و راحتی شما عزیزان است، ولی در هر صورت امکان تاخیر برخی مسافران و بی نظمی احتمالی به دلالیل مختلف وجود دارد. پوزش مارا در این باره پذیرا باشید. از همکاری شما عزیزان بسیار سپاسگذاریم. پوکت فانتاسیا همه روزه بجز سه شنبه ها آماده خدمت رسانی به شما علاقه مندان به فرهنگ و زیبایی میباشد. رستوران گلدن کیناری زمانی که وارد پوکت فانتاسیا می شوید، بزرگترین رستوران در کل تایلند را خواهید دید! رستورانی با ظرفیت 4000 نفر، که آماده پذیرایی از شما همراهان و عزیزان، با بهترین سرویس دهی و غذاهای خوش طعم و لذیذ می باشد. این رستوران دارای طراحی چشم نواز تایلندی بوده و تزیینات آن شامل مجسمه های طلایی افسانه ای و نماد هایی از الهه باستانی تایلند کیناری هستند. رستوران گلدن کیناری بدون شک تجربه ای به یادماندنی و فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد!

غذاهای دریایی در رستوران سوریاماس

این رستوران، در پوکت فانتاسیا واقع شده است و تخصص آشپزان آن در پخت و تهیه غذاهای دریایی لذیذ و متنوع میشود. رستوران سوریاماس دکوراسیونی جذاب با تزییناتی چشم گیر دارد که جذابیتش را دو چندان می کند. این رستوران درجه یک، بهترین انتخاب ها را برای شما تدارک دیده است! پس لذت خوردن انواع غذاهای دریایی را از خودتان نگیرید!

قوانین مخصوص بچه ها

بچه ها 4 تا 11 سال، با قد مشخص شده حداکثر 140 سانتیمتر. لطفا سن بچه ها را از طریق اینترنت به ما اعلام کنید.

بچه ها زیر 4 سال، به صورت رایگان وارد نمایش میشوند. ولی نگهداری از این بچه ها به عهده پدر و مادر بوده و برایشان صندلی مخصوص رزرو نمی شود.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 359

به "آشنایی با فانتاسیا پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با فانتاسیا پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فانتاسیا پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید