بازی سختی با تراکتور داریم، یک ماه فشرده روبروی پرسپولیس است

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، احمد نورالهی درباره آخرین شرایط پرسپولیس برای ملاقات با تراکتور تبریز گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی طی هفته گذشته داشته ایم. آقای گل محمدی هم به تیم اضافه شده اند و به همراه کادرشان خیلی زحمت می کشند و کوشش می نمایند تا بتوانند به تیم یاری نمایند.

بازی سختی با تراکتور داریم، یک ماه فشرده روبروی پرسپولیس است

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تبلیغاتی دندانپزشکی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره بازی یکشنبه این تیم گفت: بازی سختی مقابل تراکتور داریم. همه تمرکزمان روی این ملاقات است. امیدوارم بازی خوبی را پشت سر بگذاریم. البته طبیعتاً احتیاج به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم اما سعی می کنیم از همین شروع نیم فصل بهترین نتایج را بگیریم.

نورالهی درباره بازی های مهم پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم گفت: به نظرم بازی های خیلی سختی پیش رو داریم. در لیگ با مدعیان بازی داریم و در آسیا هم باید بازی های سختی انجام دهیم که همه این بازی ها پشت سر هم و فشرده است و اهمیت این یک ماه را بیشتر می نماید. نیم فصل اول متاسفانه مقابل بعضی مدعیان نتیجه نگرفتیم و باید آن بازی ها را جبران کنیم.

او ادامه داد: در آسیا هم بازی های سختی داریم و مهم است که شروع خوبی داشته باشیم چون با کسب امتیازات لازم می توانیم در دور برگشت و در کنار تماشاگران مان حریفان را شکست دهیم.

هافبک پرسپولیس گفت: برای بازی روز یکشنبه هم از طرفداران می خواهیم که مثل همواره کنارمان باشند چون حمایت آنها و انگیزه ای که از حضورشان می گیریم در هر بازی یاری مان می نماید. امیدوارم ما هم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و آنها با خوشحالی به خانه بروند.

نوراللهی درباره برگزاری سه بازی متوالی خارج از خانه در آسیا هم گفت: قطعا سخت است. برای موفقیت در این بازی ها به تمرکز بالایی احتیاج داریم و امیدوارم از لحاظ روحی و فکری بتوانیم خودمان را آماده این بازی ها کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره بازگشت میزبانی به تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: طرفداران ایرانی همواره در آسیا زبانزد بوده اند و به نظر من بدون آنها لیگ قهرمانان آسیا حس و حال خوبی ندارد. آنها با حضور گرمشان همواره بازی ها را جذاب تر نموده اند و حتی زمانی که تیم های ایرانی استادیوم را پر می کردند AFC واکنش های مثبتی نشان می داد و همواره به حضور باشکوه طرفداران ایران اشاره می کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 909

به "بازی سختی با تراکتور داریم، یک ماه فشرده روبروی پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی با تراکتور داریم، یک ماه فشرده روبروی پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید