گل محمدی و تست پلن های مختلف برای فینال آسیا؛ از بازی بدون وحید امیری تا امید به آرمان رمضانی

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران- دست پرسپولیس در فینال آسیا خالیست. باید به گل محمدی حق داد که هر چه در چنته دارد را بیازماید.

گل محمدی و تست پلن های مختلف برای فینال آسیا؛ از بازی بدون وحید امیری تا امید به آرمان رمضانی

به گزارش خبرنگاران، وحید امیری و احسان پهلوان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دو بازیکن راه گشای پرسپولیس در دو منطقه چپ و راست زمین به شمار می فرایند، که هر دو با اخطارهایی که در دیدار برابر النصر در نیمه نهایی دریافت کردند، از حضور در فینال محروم شدند و یحیی که روز به روز به مسابقه فنیال در تاریخ 29 آذرماه نزدیک می شود، از دیدار برابر شهرخودرو تصمیم به نیمکت نشین این دو بازیکن با کیفیت گرفت و شاید حتی در دو بازی باقی مانده خبری از حضور این دو بازیکن حتی به عنوان یار جانشین نباشد.

امیری در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی و در واکنش به سوالی در این زمینه اینطور پاسخ داد: واقعا سخت است. چند روزی است که با بچه ها در این مورد صحبت می کنم. در تمرینات تمام تلاش خودم را می کنم که حریف خوبی برای تیمی باشم که قرار است در فینال بازی کند (باخنده). رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به هفته پایانی مرحله گروهی رسیده است و رفته رفته با انجام بازی های پلی آفح حریف پرسپولیس نیز در فینال مشخص خواهد شد.

وحید امیری در ادامه حرف هایش به این موضوع اشاره کرد و ضمن امیدواری برای ایجاد شرایط مشابه برای فینالیست شرق آسیا گفت: ما هنوز امید داریم. باشگاه دوباره درخواست کرده تا بتوانند نظر AFC را برگردانند. امیری که یکی از خوش اخلاق ترین و محبوب ترین فوتبالیست های ایران به شمار می رود، بار دیگر با لبخند حرف هایش را از سر گرفت و اضافه کرد: خب همه چیز بستگی به آن تیمی دارد که قرار است در فینال بازی کند. امیدوارم آنها هم محروم داشته باشند، تا با توجه به همین موضوع، محرومیت ما هم بخشیده شود.

هافبک ملی پوش و جنگنده پرسپولیس که از دقیقه 67 به همراه احسان پهلوان وارد زمین شد، تا به نوعی ترکیب پرسپولیس قدرت بیشتری بگیرد، در مورد حضورش در میدان و تاثیر مثبتی که در جریان بازی داشت، هم صحبت کرد و با فروتنی خاص خودش در مورد اینکه نمایش او حسرت پرسپولیسی ها را برای حضور در فینال مسابقات بیشتر کرده است، توضیح داد: نه خواهش می کنم. تیمی که بازی کرد، مستحق چند گل بودند. تا زمانی که من به بازی آمدم، تیم خیلی خوب بازی می کرد. ما هم دوست داریم تک تک لحظاتی که در به زمین می آئیم را غنیمت بشماریم و تمام تلاشمان را می کنیم که مثمرثمر باشیم.

شماره 19 پرسپولیس پس از ورود به زمین پاس بسیار خوبی برای بشار رسن فراهم کرد که ضربه این بازیکن عراقی که با بی خیالی زده شد، موجبات عصبانیتش را فراهم کرد. امیری در مورد این موضوع و ناراحتی از رسن هم توضیح داد و گفت: همه ما تمام تلاشمان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. همه مثلا از من انتظار دارند که مهاجم هستم و گل بزنم ولی چیزی که از همه مهم تر است، قهرمانی و پیروزیت پرسپولیس است. خدا را شکر تیمی یکدست داریم و همه تلاششان پیروزیت پرسپولیس است.

پرسپولیس پس از رسیدن به فینال آسیا، انواع و اقسام مسائل را پشت سر گذاشته و در شرایطی که تصور می شد این تیم با مسائل مالی روبرو نشود و مدیریت باشگاه در صدد ترمیم نقاط ضعف تیم برای حضور هر چه بهتر در فینال آسیا باشد، شاهد جبهه گیری رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه علیه برخی بازیکنان تیم و یحیی گل محمدی بودیم و در این راستا برخی بازیکنان کلیدی نظیر شجاع خلیل زاده و ترابی از تیم جدا شدند و فاصله ای تا جدایی گل محمدی هم نمانده بود که درنهایت این رسول پناه بود که به دلیل فایل هایی که از او منتشر شد، راه جدایی را در پیش گرفت و حالا سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید تیم، چند هفته پس از شروع به کار، اقدام مهمی انجام داد و روز گذشته قرارداد یحیی گل محمدی را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

پرسپولیس اگرچه امروز پیروز شد با 3 گل تیم شهرخودرو را شکست دهد اما هیچ کدام از این گل ها توسط مهاجمان پرسپولیس به ثمر نرسید. جالب این که آرمان رمضانی نیز که برای اولین بار با نظر گل محمدی در ترکیب اصلی به میدان رفت، نتوانست انتظارات را برآورده کرده و در حالی که دو موقعیت عالی برای گلزنی داشت، پیروز به باز کردن دروزاه شهر خودرو نشد. برهمین اساس نظر کادر فنی پرسپولیس در مورد این مهاجم می تواند جالب و شنیدنی باشد. یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و شهر خودرو در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد عملکرد رمضانی و فرصت هایی که از دست داد، چنین گفت:

این بازیکن خیلی خوب کار کرد و روی هوا خیلی خوب توپ را به بازیکنان رساند. رمضانی دوندگی زیادی در جریان بازی داشت و البته او در تک به تک ها خوب کار نکرد اما باید قبول کنیم تلاش کرد در موقعیت قرار بگیرد. باید بیشتر تلاش کند ضمن آنکه ما نباید نسبت به یک بازیکن نا امید شویم. او این ضعف را با تمرین بیشتر برطرف خواهد کرد.

گفتنی است رمضانی اگرچه نتوانست برای سرخ ها گلزنی کند، اما در جایگیری هایی که داشت پیروز نشان داد. ضمن این که بیشتر ضربات سر را نیز زد و در رساندن توپ های ارسالی از کناره ها خوب عمل کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1578

به "گل محمدی و تست پلن های مختلف برای فینال آسیا؛ از بازی بدون وحید امیری تا امید به آرمان رمضانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی و تست پلن های مختلف برای فینال آسیا؛ از بازی بدون وحید امیری تا امید به آرمان رمضانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید