با تور مجازی از بقایای جنگ جهانی در آب های پالائو بازدید کنید

به گزارش بارازعلی، بقایای یک هواپیمای جنگی در اعماق آب های پالائو حالا به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. مکانی زیبا برای شنا و عکاسی که بازدید از آن تنها برای غواصان امکان پذیر است.

با تور مجازی از بقایای جنگ جهانی در آب های پالائو بازدید کنید

جمهوری پالائو که در 800 کیلومتری کشور فیلیپین نهاده شده است، منطقه ای بسیار مجذوب نماینده و تماشای محسوب می گردد که گردشگر های خاص خودش را دارد. پالائو یک منطقه جزیره ای است که به وسیله حجم عظیمی از آب های اقیانوس آرام محاصره شده است. همین موضوع در کنار قرار گیری پالائو در راستا جریان های آب وهوایی مختلف، سبب پدید آمدن سرزمینی جنگلی و گرراستای شده است که می توان ساعت ها در آب های اطرافش شنا کرد و از کشف اسرار در آبی بی کرانش لذت برد.

پیش تر و درقالب تور مجازی به پالائو سفر کردیم و از تماشای معبد سرنوشت لذت بردیم. حال دوباره به این منطقه باز خواهیم گشت؛ اما این بار قرار است سراغ بقایای جنگ جهانی در اعماق آب های پالائو برویم! همراه خبرنگاران باشید.

برای دارندگان گواهی نامه غواصی و افرادی که مهارت شنا در اعماق آب های آزاد را دارند، آب های پالائو به یک بهشت می ماند! منطقه ها دریایی پالائو با اسرار و تماشای های پرتعدادی که در خود جای داده اند، عاشقان تاریخ و بقایای باستانی را سیرآب می نمایند. در زمان رخ دادهای بین المللی جنگ جهانی دوم، کشور ژاپن دو پایگاه آبی را در دریاهای پالائو تاسیس کرد. یکی از این پایگاه ها به آشیانه هواپیماهای جنگی Kawanishi H8K تبدیل شد. این پایگاه دقیقا در محلی که حالا جای سکونت ساکنان پالائو به شمار میرود، تاسیس شده بود. در قسمت جنوبی پایگاه نام برده یک آشیانه کوچک برای هواپیماهای مدل Aichi E13A ایجاده شده بود. هواپیماهایی که با نام جِیک (Jake) شناخته می شدند.

در اعماق آب های پالائو یک فروند از این هواپیماهای جِیک را می توان پیدا کرد. معین نیست که به چه علت این هواپیما در پالائو سقوط نموده است؛ بعضی احتمال می دهند به علت ناتوانی در فرود یا هنگام بلند شدن و آغاز پرواز، این هواپیما در اعماق پهنه اقیانوسی اطراف پالائو سقوط نموده است. بقایای این هواپیما حالا به یکی از جاذبه های گردشگری پالائو تبدیل شده اند؛ محلی بسیار مجذوب نماینده و زیبا برای دایوینگ و عکاسی.

بقای هواپیمای مذکور ابتدا در سال 1994 به وسیله یک ماهی گیر مورد توجه نهاده شد. این ماهی گیر سپس با منتقل کردن چنین موضوعی به خبرنگاران محلی پالائو، به مشهور شدن این جاذبه گردشگری یاری کرد. غواصان و گردشگر هایی که برای تماشا این هواپیما به اعماق آب های پالائو سفر می نمایند، نباید به محیط اطراف این هواپیما آسیب بزنند و بعلاوه اجازه ندارد تکه ای از بقایای این جاذبه گردشگری را برای خودشان بردارند.

شاید در حالت عادی سفر به چنین منطقه ای سخت و دور از دسترس به نظر برسد؛ اما به لطف تور مجازی خبرنگاران، می توانیم از بقایای جنگ جهانی در آب های پالائو تماشا کنیم. کجارو روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2223

به "با تور مجازی از بقایای جنگ جهانی در آب های پالائو بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی از بقایای جنگ جهانی در آب های پالائو بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید