بهترین مراکز خرید سنگاپور

به گزارش بارازعلی، آشنایی با بهترین مراکز خرید سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای آسیایی است که پایتختی به همین نام دارد و این روزها یکی از جذاب ترین مقاصد سفر برای گردشگری و خرید در بین مسافران محسوب می گردد. این شهر برای بازاگردی و تفریحات هیجانی بسیار مهیج است و به دلیل آب و هوای گرمسیری که دارید در تمام فصل های سال شرایط مساعدی برای سفر دارد. همانطور که گفتیم سنگاپور برای بازار گردی شهر بسیار مناسبی است از همین رو ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا بهترین مراکز خرید سنگاپور را خدمتتان معرفی کنیم. قبل از این که بهترین مراکز خرید سنگاپور خدمتتان معرفی کنیم باید بدانید که ویوو سیتی محبوب ترین مرکز خرید سنگاپور در بین گردشگران و مسافران به شمار می رود.

بهترین مراکز خرید سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

1- مرکز خرید ویوو سیتی | Vivo City

ویوو سیتی در سنگاپور به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید در پایتخت این کشور واقع شده است و در سال 2007 میلادی نیز افتتاح گشت. وسعت این مرکز خرید در سنگاپور به 140 هزار مترمربع می رسد و در 5 طبقه ساخته شده است. زمانی وارد ویوسیتی در سنگاپور می گردد قریب بر 350 فروشگاه را شاهد خواهد بود که طیف متنوعی از محصولات را با برندهای معتبر در این مرکز خرید می توانید در اختیار داشته باشید؛ از جمله برندهای معتبری که در این ویوسیتی در سنگاپور می توانید دسترسی داشته باشید عبارت از جورجیو آرمانی تا H&M از پیاژه تا رالف لورن، همه در ویو سیتی در سنگاپور دارا شعبه هستند. در صورتی که خودتان یا همراهانتان خسته شدید در این مرکز خرید جایگاه های چرخداری وجود دارد که می توانید با مراجعه به پیشخوان خدمات مشتریان که همانطور که گفتیم در طبقه های منفی 2 و یا 1 یک جایگاه چرخدار را تهیه کنید. همچنین ویوو سیتی در سنگاپور دارای وای فای رایگان است و شما می توانید به محض ورود به این مرکز خرید خودتان را به پیشخوان های مشتریان که در طبقه منفی 2 یا طبقه 1 هستند برسانید و با ارائه پاسپورت خودتان یک کد 6 رقمی را دریافت کنید و به اینترنت مجموعه متصل شوید.

آدرس: 1 Harbourfront Walk, سنگاپور 098585

2- مرکز خرید مارینا بی | Marina bay sands

از جمله فروشگاه های خاص و بی نظیری که در این کشور وجود دارد فروشگاه مارینا بی است. مسافرانی که از سراسر دنیا به سمت این سنگاپور می آیند به قصد تفریح و خرید مرکز خرید مارینا بی یکی از بهترین های این شهر می باشد. این فروشگاه بدون شک یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور به شمار می رود. مسئولین خدمات به گونه ای این فروشگاه ها را تمیز و پاکیزه نگاه می دارند، که سالن اجتماعات این مجموعه از حیث تمیزی و پاکیزگی زبانزد نموده است.

آدرس: 10 Bayfront Avenue

3- مرکز خرید آیون اورکارد | ION اورچارد

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سنگاپور آیون اورکارد است که با توجه به معماری باشکو و فوق العاده ای که دارد در انتهای خیابان اورکارد واقع شده و برای کسانی که اهل خریدهای لوکس و آخرین مدهای دنیا هستند این مرکز خرید بسیار مناسب است. در مرکز خرید آیون اورکارد رستوران های بسیار لوکسی وجود دارد که حتی اگر برای خرید هم نخواهید به این مراکز بروید می توانید از رستوران ها آن ها استفاده کنید. تازه ترین نام های برجسته صنعت مد و نمایشگاه های هنری جمعیت زیادی را به سمت آیون اورکارد می کشانند. از میان برند های معروفی که می توانید در اینجا پیدا کنید باید به لویی ویتون، میو میو، ایو سن لوران و پرادا اشاره کنیم.

آدرس: 2 اورچارد Turn, سنگاپور 238801

4- مرکز خرید پاراگون | Paragon

از دیگر مراکز خرید لوکسی که در شهر سنگاپور وجود دارد مرکز خرید پاراگون است که در لیست بهترین مراکز خرید سنگاپور قرار می گیرد و کالاهایی که در آن به فروش می رسد گران قیمت هستند و هر کدام از برترین برندهای دنیا هستند. مرکز خرید پاراگون دارای 6 طبقه فروشگاه های مد، غذاخوری، مراکز اوتلت و بوتیک های ورزشی می باشد. در بین خرید کردن هایتان می توانید به رستوران ها و کافه های مختلفی که در این مرکز خرید وجود دارد که برای برطرف خستگی خودتان می توانید به آن ها بروید. جالب است بدانید که مرکز خرید پاراگون توانسته جایزه باشکوه ترین مرکز خرید مجله IS را به خود اختصاص دهد.

آدرس: 290 اورچارد Rd, سنگاپور 238859

5- مرکز خرید پاراگون نایتس بریج

نایتس بریج از دیگر مواردی است که در لیست بهترین مراکز خرید سنگاپور قرار می گیرد و از نظر طراحی بسیار مدرن می باشد و فروشگاه های بزرگی در چهار طبقه آن گسترده شده است. به طور کلی سنگاپور کشور مدرنی است ساختمان های و سازه های هیجان انگیزی را در خود جای خود جای داده است. نایتس بریج جدیدترین عضو مراکز خرید خیابان اورکارد به شمار رفته و از همه چشمگیرتر است. فروشگاه آور گلاس لیمیتد (The Hour Glass Ltd) از سال 1979 لوکس ترین ساعت ها را در آسیا می فروشد که در فروشگاه نایتس بریج واقع است. در این مرکز خرید می توانید برترین فروشگاه های جواهرات را پیدا کنید.

6- نیان سیتی | Ngee ann city

نیان سیتی یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سنگاپور هستند که در خیابان اورکارد واقع شده است. در این مرکز خرید می توانید معروف ترین برندها، کامل ترین کتاب فروشی ها و رستوران های لوکس را در کنار هم گردآوری نمایید. این مرکز خرید دارای یک بخش هنر و خلاقیت هم هست، در این فروشگاه شما می توانید برندهای معروف نظیر هوگو باس، دیور، گوچی، زارا و منگو را تهیه کنید. یک مجموعه فروشگاه زنجیره ای ژاپنی هم در این مرکز خرید وجود دارد به نام تاکاشیمایا که شامل مغازه های کوچک و بزرگی در تمام طبقات می گردد. در این فروشگاه کالاهای مخصوص طراحی، مارک های بین المللی، پوشاک بانوان، محصولات مو و زیبایی، کتاب، لوازم آرایش و وسایل طراحی ساختمان به فروش می رسد.

آدرس: 391 اورچارد Rd, سنگاپور 238873

7- ماندارین گالری | Mandarin Gallery

یکی از باشکوه ترین مراکز خرید که می توانید در آن بهترین و باشکوه ترین تجربه خرید از طراحان بین المللی را در آن تجربه کنید. ماندارین گالری در کنار هتل لوکس ماندارین اورکارد قرار گرفته و برای خرید در آن باید یک گونی پول همراه خودتان ببرید. در بین بیش از پنجاه بوتیک عالی ماندارین گالری بگشت و از خدمات VIP بعضی فروشگاه های لذت ببرید. محصولات اینجا از گوشی های موبایل الماس نشان تا خودنویس های لوکس مون بلان متغیر هستند.

آدرس: 333A اورچارد Rd, سنگاپور 238897

8- سانتک سیتی | Suntec City

مرکز خرید وسیع و بزرگی که در سنگاپور وجود دارد سانتک سیتی است که در لیست بهترین مراکز خرید سنگاپور هم واقع شده است. این مرکز خرید شامل یک فروشگاه، نمایشگاه، مرکز کنفرانس و بلوک های برج اداری می گردد و جدای از فروشگاه های گوناگون، هایپرمارکت و یک سینما را در آن می توانید پیدا کنید. بعد از محبوب ترین فروشگاه سنگاپور که ویوو سیتی است سانتک سیتی بزرگترین فروشگاه سنگاپور محسوب می گردد. هنگام خرید در این فروشگاه می توانید از کارت های توریستی هم استفاده کنید و خریدتان را انجام دهید.

9- مصطفی سنتر | Mustafa Centre

یک مرکز خرید 24 ساعته که در آن می توانید تجربه یک خرید بی همتا و فوق العاده را داشته باشید مرکز خرید مصطفی سنتر است. محصولاتی که در این مرکز می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید از پارچه هست تا لوازم الکترونیکی که همگی را در رنج های قیمتی متنوع و در کیفیت ها متفاوت خریداری نمایید. مهمترین جذابیت مرکز خرید مصطفی سنتر که آن را در بین بهترین مراکز خرید سنگاپور واقع شده است جواهرآلات فروشی هایی است که در آن ها می توانید طلاهایی با قیمت مناسب را تهیه کنید. اگر دنبال هدایای عالی آسیایی بودید هم می توانید روی اینجا حساب کنید. خرید کردن در مصطفی مانند خرید در یک بازار سرپوشیده با راهروهای باریک است که با همه جور محصولی پر شده اند. قیمت ها به طور کل در اینجا به نسبت سایر مراکز خرید بسیار پایین تر هستند.

10- مرکز خرید بوگیس جانکشن | Bugis Junction

آخرین مرکز خریدی که می خواهیم در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران خدمت شما معرفی کنیم، مرکز خرید بوگیس جانکشن است. این مرکز خرید یکی از سرزنده ترین مراکز سنگاپور است و همین خود یکی از دلایلی است که در لیست بهترین مراکز خرید سنگاپور قرار گرفته است. این فروشگاه زنجیره ای یک مغازه سرپوشیده است که بخش دیگر یک خیابان روباز بوده است و ترکیبی از بازارهای خیابانی و مراکز خرید را به نمایش می گذارد. از ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید بوگیس جانکشن می توانیم به سقف شیشه ای بزرگش اشاره داشته باشیم. در بوگیس برندهایی مانند آدیداس، کانوِرس یا لیوایز را می بینید که با بوتیک هایی که طراحی های بومی می فروشند کامل می شوند.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 521

به "بهترین مراکز خرید سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید