تور ترکیه پاییزی: ترکیه هزینه پرداختی برای خرید اف، 35 از آمریکا را پس می گیرد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تاکید نمود که آنکارا به زودی هزینه 1.4 میلیارد دلاری که برای خرید جنگنده های اف -35 از آمریکا پرداخت نموده بود را پس خواهد گرفت.

تور ترکیه پاییزی: ترکیه هزینه پرداختی برای خرید اف، 35 از آمریکا را پس می گیرد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه پاییزی در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

اردوغان بعلاوه با اشاره به اینکه اکنون وزرای دفاع ترکیه و آمریکا درباره این موضوع در حال رایزنی هستند، اضافه کرد: فکر می کنم در این پرونده به پیشرفت هایی دست پیدا خواهیم کرد. البته درباره این موضوع با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نشست گروه بیست در رم (ایتالیا) مصاحبه و رایزنی خواهم کرد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه هم به نقل از رئیس جمهور این کشور تاکید نمود که آنکارا و واشنگتن درباره پرونده خرید جنگنده های اف 16 به توافق خواهند رسید.

طبق این گزارش، ترکیه میخواهد هزینه پرداخت شده به آمریکا برای خرید جنگنده های اف 35 را برای خرید جنگنده های اف 16 اختصاص دهد.

بلومبرگ هم پیشتر گزارش داده بود که ترکیه خواهان خرید 40 جنگنده اف 16 و حدود 80 قطعه دیگر برای نوسازی ناوگان هوایی جنگی خود شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2080

به "تور ترکیه پاییزی: ترکیه هزینه پرداختی برای خرید اف، 35 از آمریکا را پس می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه پاییزی: ترکیه هزینه پرداختی برای خرید اف، 35 از آمریکا را پس می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید