جام جهانی فوتسال، پیروزی نفس گیر ایران در نخستین گام با درخشش صمیمی

به گزارش بارازعلی، درخشش دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران، نخستین امتیاز را برای نمایندگان آسیا در جام جهانی 2021 به ارمغان آورد.

جام جهانی فوتسال، پیروزی نفس گیر ایران در نخستین گام با درخشش صمیمی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه - به وقت ایران)، در نخستین ملاقات خود در مرحله گروهی جام دنیای فوتسال 2021 لیتوانی و در سالن ویلنیوس پارک به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

ایران در این مسابقه با ترکیب علیرضا صمیمی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده، مسلم اولادقباد و مهدی جاوید وارد زمین شد. شاگردان محمد ناظم الشریعه بازی را مقتدرانه و هجومی شروع کردند و حمید احمدی در دقیقه 4 بازی، گلی زیبا به وسیله شوت از راه دور به ثمر رساند. چند ثانیه بعد و در حالی که همچنان دقیقه 4 سپری می شد، فرهاد فخیم روی پاس محمدرضا سنگ سفیدی گل دوم ایران را وارد دروازه صرب ها کرد.

تیم رده پنجم دنیا پس از زدن این دو گل، عقب نشینی کرد و صربستان صاحب توپ و میدان شد. حمید احمدی که در دقیقه 2 بازی کارت زرد دریافت نموده بود، در دقیقه 11 به خاطر خطای شدیدی که مرتکب شد، برای دومین بار اخطار گرفت و از زمین اخراج شد. صرب ها پس از این اتفاق هم توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب چندین موقعیت خطرناک شدند که علیرضا صمیمی در نقش ناجی تیم ملی کشورمان ظاهر شد. در دقیقه 18 اما شاگردان میودراگ آکسنتیویچ به وسیله میلوس استویکوویچ به گل نخست خود رسیدند.

در نیمه دوم هم فرصت های صربستان ادامه داشت که واکنش های صمیمی، بازیکنان این تیم را ناکام می گذاشت. در ادامه مسابقه هم احمد اسماعیل پور گل سوم ایران را در دقیقه 37 به ثمر رساند و دراگان تومیچ با گلزنی در دقیقه 38، مجدداً فاصله را به یک گل کاهش داد. حملات صربستان در ادامه، راه به جایی نبرد و در آخرین دقیقه، اسلوبودان رایچویچ با کارت قرمز داور روبه رو شد.

در خاتمه تیم ملی کشورمان به نخستین تیم آسیایی جام دنیای لیتوانی تبدیل شد که پیروز به کسب امتیاز و پیروزی شده و پیش از ملاقات آرژانتین - آمریکا، صدرنشین گروه F شد.

تیم ملی ایران روزهای آدینه هفته جاری و دوشنبه هفته آینده در چارچوب مرحله گروهی، به ترتیب مقابل آمریکا و آرژانتین صف آرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2020

به "جام جهانی فوتسال، پیروزی نفس گیر ایران در نخستین گام با درخشش صمیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی فوتسال، پیروزی نفس گیر ایران در نخستین گام با درخشش صمیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید