جدال با فضای مجازی در انیمیشن نقطه

به گزارش بارازعلی، انیمیشن نقطه از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محمد زارع، درباره انسانی است که درگیر استفاده از ابزار تکنولوژیک شده و در جدال با فضای مجازی است.

جدال با فضای مجازی در انیمیشن نقطه

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران, محمد زارع این روزها مشغول انجام کامپوزیت انیمیشنی با عنوان نقطه است که نگاهی به آینده زندگی انسان وابسته به تکنولوژی دارد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: در آینده ای نه چندان دور که تکنولوژی و دنیای مجازی فراگیر شده است، انسان ها به خاطر استفاده بیش از حد از تکنولوژی های ارتباط جمعی دچار مشکل می شوند.

مردی جوان که زندگی منظم و تکراری را سپری می نماید، طی اتفاقی متوجه زیبایی طبیعت شده و سعی می نماید با روش های مختلف دوباره شاهد این زیبایی باشد...

محمد زارع پیرامون انتخاب این سوژه گفت: متأسفانه به دلیل درگیر شدن بیش از حد انسان در زندگی مدرن، زیبایی طبیعت مورد غفلت قرار می گیرد و انسان متوجه زیبایی های طبیعی اطراف خود نمی گردد.

در آینده ای که به تصویر کشیده شده، زندگی و دید انسان محدود به چهارچوبی است که زندگی ماشینی برایش فراهم نموده و وی را دچار روزمرگی ملال آور نموده است. این موضوع یکی از دغدغه های من بود و به همین دلیل تصمیم به فراوری انیمیشن نقطه گرفتم.

عوامل فراوری انیمیشن کوتاه نقطه که به روش استاپ موشن تهیه می گردد، عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: محمد زارع، فیلمنامه: زهرا رضوی، بازنویسی فیلمنامه: امیرمسعود علمداری، محمد زارع، موسیقی: وحید نیکدل (Capia Band)، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1497

به "جدال با فضای مجازی در انیمیشن نقطه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال با فضای مجازی در انیمیشن نقطه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید