جدیدترین روش های تزیین دیوار دستشویی مناسب خانه های امروزی

به گزارش بارازعلی، در بسیاری از خانه های توجه چندانی به تزیین دیوار دستشویی نمی گردد و معمولا به نصب کاشی های یکدست و هم طرح در تمام دیوارهای دستشویی اکتفا می گردد. نهایت تزیینی که برای دستشویی در نظر گرفته می گردد انتخاب شیرر آب، روشویی و کاسه توالت زیبا و نو است که به تنهایی نمی تواند دیزاین دستشویی را زیبا و امروزی نشان دهد. حتی برخی های علاقه دارند دستشویی خود را با شمع و نصب تابلو تزیین نمایند اما این کارها هم نمی تواند دیزاین این مکان را متحول نموده و ظاهری زیبا و در خور به آن بدهند. دستشویی هم مانند سایر اتاق های منزل باید مورد توجه قرار بگیرید تا ظاهری شیک و درخور پیدا کند زیرا افراد زیادی از آن استفاده خواهند کرد. در شکل های زیر به معرفی چندین روش زیبا برای تزیین دیوار دستشویی می پردازم.

جدیدترین روش های تزیین دیوار دستشویی مناسب خانه های امروزی

کاشی شاید اولین و برترین وسیله برای تزیین دیوار باشد البته مدل کاشی های متنوع در بازار بسیار زیاد هستند اما انتخاب مدلی منحصر بفرد مانند نمونه های زیر احتیاج به صرف زمان و هزینه بیشتری دارد. ایده جالبی است که در بسیاری از حمام های امروزی، پشت دوش حمام یا قسمت روشویی از ست کاشی های متفاوت و چشم گیری استفاده می گردد اما این مورد در دستشویی اتفاق نمی افتد در صورتی که تزیین دیوار پشت کاسه توالت، خیلی خوب جواب می دهد خصوصا اگر از رنگ های شاخصی مانند قرمز یا طلایی استفاده گردد.

یکی دیگر از رنگ هایی که برای دیوار دستشویی خیلی خوب جواب می دهد رنگ سبز است. سبز رنگی بسیار لطیف و آرامش بخش است و برای آنهایی که هوادار طرح های برجسته و شاخص مانند مدل های بالا نیستند گزینه مناسب تری است. همچنین رنگ سبز حس خاصی از لوکسی در دکوراسیون دستشویی ایجاد می نماید انگار گه در یک هتل 7 ستاره اقامت دارید. سایر لوازم و اکسسوری های دستشویی به رنگ سفید و استیل انتخاب شده اند که به خوبی با رنگ سبز زمینه ترکیب شده و ظاهری مرتب و دلپذیر ایجاد نموده اند.

بعد از کاشی برترین گزینه برای تزیین دیوار دستشویی را می گردد به کاغذ دیواری ها اختصاص داد. به توصیه بسیاری از طراحان برترین راه برای دستشویی های کوچک و کمجا استفاده از کاغذ دیواری است. حمام ها و دستشویی های کاغذ کاری شده جزء زیباترین مدل ها قرار می گیرند زیرا جذابیت را به یک فضای کوچک و گرفته می آورند. کاغذ دیواری های الگو دار مانند شکل زیر به چشمان انسان خوش آیند می آیند خصوصا اگر سینک و توالت خود را به صورت شناور بروی دیوار نصب نموده اید. بعداز سرانجام کار متوجه خواهید شد که کاغذهای الگو دار چه تاثیر شگرفی بروی دکوراسیون دستشویی خواهند گذاشت.

همانطور که در مطالب قبلی هم اشاره کردیم باید بخاطر داشته باشید که برترین کاغذ دیواری برای محیط های مرطوبی مانند حمام، دستشویی و آشپزخانه کاغذهای وینیلی جامد و یا سخت هستند. این کاغذ ها در برابر آب کاملا نفوذ ناپذیر بوده و قابل شست و شو و ضد لک هم هستند. کاغذهای وینیلی سخت یا جامد با دوام ترین نوع کاغذ دیواری هستند زیرا در سطح آنها هیچگونه درز و سوراخی وجود ندارد تا آب بتواند به داخل آن نفوذ کند برخلاف کاغذهای وینیلی معمولی و مایع که پر از منفذ و سوراخ هستند.

ایده ها در زمینه تزیین دیوار دستشویی بی نهایت است، تنها عامل محدود کننده خلاقیت شماست که آن هم با اندکی تمرین و آزمون و خطا بهبود می یابد. علاوه بر کاغذ دیواری و کاشی دیوار دستشویی را می توان با سنگ یا رنگ های ساده و قابل شست و سو هم تزیین کرد. برای جذابیت بیشتر حتی می توانید دیوارهای رنگ شده را با تابلوهای نقاشی و عکس و یا ظروف دکوری دیواری تزیین کنید. اگر فضای دستشویی کوچک است حتما آینه های بیشتری مثلا دو عدد آینه نصب کنید برای مثال یکی پشت روشویی و دیگری پشت کاسه توالت. با این کار فضای دستشویی بزرگتر دیده می گردد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

ایده های نو برای تزئین دیوار حمام و سرویس بهداشتی

دیوار آجری در حمام / 20 عکس از حمام هایی با طراحی متفاوت

انواع طرح و مدل کاشی حمام + عکس سرامیک کف و دیوار حمام

مدل کابینت حمام و دستشویی با طراحی بسیار باکیفیت و مدرن

تزیین دیوار دستشویی

منبع: اتاق
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1997

به "جدیدترین روش های تزیین دیوار دستشویی مناسب خانه های امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین روش های تزیین دیوار دستشویی مناسب خانه های امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید