جزئیاتی از تبلت اقتصادی سامسونگ گلکسی تب A7 لو رفت

به گزارش بارازعلی، در حالی که تنها 4 ماه از معرفی تبلت گلکسی تب A 8.4 می گذرد، به نظر می رسد محصول دیگری از تبلت های سری A در دست ساخت قرار گرفته است که گلکسی تب A7 (مدل 2020) نام داشته و قرار است یک محصول اقتصادی با مشخصات فنی نه چندان قدرتمند باشد.

جزئیاتی از تبلت اقتصادی سامسونگ گلکسی تب A7 لو رفت

تبلت های سری A سامسونگ، مانند گوشی های این شرکت، معمولا محصولات میان رده و اقتصادی به حساب می آیند. گلکسی تب A7 نیز از این قائده مستثنی نیست و به عنوان کننده ارزان قیمت غول کره ای، احتمالا در نیمه اول ماه سپتامبر (11-25 شهریور) راهی بازار می شود.

گلکسی تب A7 نمایشگری 10.4 اینچی با وضوح 1200 × 2000 پیکسلی داشته و در دو رنگ خاکستری و طلایی راهی بازار می شود. طراحی این محصول کاملا ساده بوده و حاشیه دور نمایشگر نیز نسبتا زیاد است. با این حال به عنوان یک تبلت ارزان قیمت اصلا انتظار چیزی فراتر از این را نداشتیم.

پردازنده به کار رفته در این تبلت اسنپدراگون 662 است که در بین پردازنده های پایین رده یک گزینه بسیار عالی و ایدئال محسوب می شود. همچنین 3 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند فعالیت های معمولی نظیر وب گردی و گشت وگذار بین برنامه های مختلف اندروید 10 را بدون مشکل خاصی انجام دهند.

به نقل از یک وب سایت خرده فروشی بلژیکی، تب A7 در تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) در اروپا راهی بازار می شود. همچنین سامسونگ احتمالا آن را 235 یورو (معادل 280 دلار) قیمت گذاری خواهد کرد که البته این قیمت برای نسخه Wi-Fi آن است. لازم به ذکر است این نسخه از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و کاربر برای خرید مدل 64 گیگابایتی که از LTE نیز پشتیبانی می کند باید 320 یورو (معادل 380 دلار) پرداخت کند.

اگر این تبلت در تاریخ یاد شده در اروپا راهی بازار شود، احتمالا تمام بازارهای دیگر در ماه سپتامبر به آن دسترسی خواهند داشت. با این حال این موضوع صرفا یک پیش بینی است و باید منتطر ماند و دید در آینده چه پیش خواهد آمد. شما عزیزان می توانید تصاویر مربوط به این محصول را که توسط افشاگر معروف یعنی ایوان بلس منتشر شده در زیر مشاهده کنید.

  • کدام گوشی ها و تبلت های سامسونگ اندروید 11 را دریافت می کنند؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1416

به "جزئیاتی از تبلت اقتصادی سامسونگ گلکسی تب A7 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از تبلت اقتصادی سامسونگ گلکسی تب A7 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید