جوانان و نوجوانان کاراته کای قمی راهی اندونزی شدند

به گزارش بارازعلی، رئیس هیئت کاراته استان از اعزام دو کاراته کای قمی به رقابت های آسیایی اندونزی اطلاع داد.

جوانان و نوجوانان کاراته کای قمی راهی اندونزی شدند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

علیرضا برخوردار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، گفت: تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان بامداد امروز راهی رقابت های آسیایی اندونزی شد که در بدنه تیم ملی دو کاراته کای خوش آتیه قمی به چشم می خورد.

رئیس هیئت کاراته استان ادامه داد: مرتضی نعمتی در وزن منهای 52 کیلوگرم نوجوانان و حمیدرضا نجاتی در وزن منهای 76 کیلوگرم جوانان به نمایندگی از استان قم و کشورمان در بخش کمیته (مبارزه) به روی تاتامی می روند.

وی افزود: در پرورش این دو ورزشکار که هم اکنون مفتخر به پوشیدن پیراهن تیم ملی شده اند دو استاد و اسطوره کاراته استان قم یعنی استاد خلیلی و دباغیان نقش به سزایی را ایفا نموده اند.

برخوردار افزود: پانزدهمین دوره پیکارهای آسیایی از پنجم آذرماه در شهر ماکاسار کشور اندونزی شروع به کار می نماید.

دوره داوری درجه 3 کشوری پومسه در استان قـم برگزار گردید

دوره ارتقای داوری پومسه درجه 3 کشوری با حضور 37 داوطلب مرد به مدت 4 روز در خانه تکواندوی شهیدان برجعلی زاده استان قم برگزار گردید.

دوره داوری درجه 3 پومسه در سطح کشور با حضور 37 داور مرد از استان های قـم، تهران، اصفهان، گیلان، البرز، همدان، لرستان، مازندران به میزبانی هیئت تکواندوی استان قم و به مدت 4 روز زیر نظر ابوالقاسم حسن زاده مدرس و داور بین المللی فدراسیون تکواندو در خانه تکواندوی شهیدان برجعلی زاده استان قم برگزار گردید که در خاتمه با برگزاری آزمون کتبی و عملی، شرکت کنندگان ارزیابی شدند.

لازم به ذکر است؛ مدیریت دوره بر عهده هادی نادری بود و محمد جمشیدی (رئیس هیئت تکواندوی استان قم) و حمید نریمان (رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم) نیز از این دوره آموزشی بازدید کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 532

به "جوانان و نوجوانان کاراته کای قمی راهی اندونزی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان و نوجوانان کاراته کای قمی راهی اندونزی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید