حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان نیروی هوایی

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران : سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان نیروی هوایی تهران اطلاع داد و گفت: با کوشش نیروهای آتش نشانی 25 نفر از این حادثه نجات یافتند.

حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان نیروی هوایی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس ،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان نیروی هوایی گفت: این حادثه ساعت 4:41 امروز در خیابان اول نیروی هوایی، خیابان ساداتی به وقوع پیوسته است.

وی اضافه نمود: این ساختمان 5 طبقه و 10 واحدی بوده که در پارکینگ آن چهار دستگاه خودرو و چندین دستگاه موتورسیکلت وجود داشت که پس از اطلاع نیروهای آتش نشانی به وسیله سامانه 125 سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در حادثه حریق در پارکینگ این ساختمان یک دستگاه BMW و دو دستگاه موتورسیکلت کاملاً شعله ور شده بود و یک خودروی سمند نیز بخش هایی از آن دچار خسارت شد که با اقدام به موقع آتش نشانان حریق در پارکینگ اطفاء شد.

ملکی اعلام کرد: ناشی از این حریق به واحدهای مسکونی سرایت نموده بود که نیروهای آتش نشانی از ابتدا به دو گروه تقسیم شدند بخشی به پارکینگ و بخشی به طبقات بالایی رفته و جهت نجات جانی اهالی ساختمان اقدام کردند و انتها 25 نفر از این ساختمان به سلامت خارج شده و خوشبختانه حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1572

به "حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان نیروی هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان نیروی هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید