حضور مربی کاراته قم در لیگ جهانی کاراته در اندونزی

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: رئیس هیئت کاراته قم از حضور مربی کاراته قم در لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان در اندونزی اطلاع داد.

حضور مربی کاراته قم در لیگ جهانی کاراته در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

حسن عابدی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم، اظهار کرد: ملی پوشان کاراته کشورمان بدون حضور کاراته کاهای قمی در مسابقات لیگ دنیای کاراته شرکت می نمایند اما کاراته قم در کار فنی تیم ملی یک نماینده دارد.

وی گفت : امیر مهدی زاده ستاره کاراته قم و قهرمان مسابقات دنیایهمراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات دانشجویان دنیا در مونته نگرو در مسابقات لیگ دنیای حاضر نیست اما مهدی جعفری مربی خوشنام قمی به عنوان مربی تیم ملی کشورمان راهی اندونزی می گردد.

رئیس هیئت کاراته قم اضافه کرد: سومین مرحله مسابقات لیگ دنیای کاراته که با نام کاراته وان شناخته می شوند با حضور کاراته کاهای 29 به میزبانی جاکارتا انجام می گردد.

عابدی بیان نمود: تیم های ملی ایران، اندونزی، کویت، فرانسه، ژاپن، هنگ کنگ، عربستان، ایتالیا، استرالیا، برزیل، غنا، ماکائو، تایلند، کره جنوبی، روسیه، هلند و ویتنام در زمره تیم هایی هستند که در این مسابقات حضور دارند.

وی توضیح داد: در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان در سومین مرحله لیگ دنیای اندونزی را هامون درفشی پور، حسین سمندر، سعید حسنی پور، مهدی سلطانی، ایمان سنچولی، پیمان سلطانیان حضور دارند و این در شرایطی است که امیر مهدی زاده ستاره کاراته قم راهی پیکارهای دانشجویان دنیا به میزبانی مونته نگرو شده است.

رئیس هیئت کاراته قم اعلام نمود: مربیگری تیم ملی کاراته کشورمان در این بر عهده حسین روحانی و مهدی جعفری به عنوان مربی و سیدمحمد حسینی به عنوان بدنساز است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 433

به "حضور مربی کاراته قم در لیگ جهانی کاراته در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مربی کاراته قم در لیگ جهانی کاراته در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید