خانه مقدس حقیقت پاتایا

به گزارش بارازعلی، خانه مقدس حقیقت در شهر پاتایا از کشور تایلند، معبدی چوبی بسیار بزرگی است که در شمال شهر پاتایا و در کنار دریا به چشم می‌خورد و چشم هر بیننده‌ای را به سوی خود خیره می‌کند.

خانه مقدس حقیقت پاتایا

از آن جایی که Khun Lek Viriyaphant، میلیونر تایلندی، علاقه وافری به حفظ و نشر فرهنگ و تمدن و تاریخ کشورش تایلند داشت تصمیم به ساخت این بنا گرفت. اساس طراحی آن ابتکار و خلاقیت تایلند باستانی بوده است. در هر سانتی متر از این بنای تاریخی زیبا شما می توانید مجسمه های چوبی که با دست و به طور ظریفی کنده کاری شده اند ، را ببینید که نمایانگر فرهنگ و هنر قدیمی تایلند هستند. 

معماری زیبای آن به گونه ای است که پس از گذشت سال ها از ساخته شدن این بنا در برابر تغییرات آب و هوایی دریا ، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دچار تخریب نشده است ، که این خود از ویژگی های منحصر به فرد آن است. ارتفاع این معبد با ابهت در بالا ترین نقطه خود به صد و پنج متر می رسد

در هر یک از 4 گوشه این بنای بزرگ یک برج قرار دارد که با چهره های تایلندی ، کامبوج ، باور های هندی و چینی و افسانه ها تزئین شده اند. در واقع با بازدید از این مکان می توانید دانش خود را درباره تایلند و نیز فلسفه شرقی افزایش دهید. مسئولیت های یک تایلندی در دوران قدیم ، افکار اولیه ، چرخش زندگی ، ارتباط زندگی با جهان از جمله این موارد است. با اطلاع از قیمت تور تایلند به راحتی سفر به این کشور را در برنامه زندگی خود قرار بدهید.

 در واقع با نگاه به هر سو انعکاسی از دیدگاه قدیم، دانش کهن، حکمت و فلسفه شرقی دیده می شود. از اعتقادات بودایی و هندی در معماری و تزئین و دکوراسیون این معبد شگفت انگیز الهام گرفته شده است.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 773

به "خانه مقدس حقیقت پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مقدس حقیقت پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید