خدمه نفتکش آسیب دیده در دریای عمان اکنون در دبی هستند

به گزارش بارازعلی، منابع خبری از ورود خدمه نفتکش نروژی به دبی خبر می دهند که ظاهرا در خلیج عمان هدف حمله قرار گرفته است.

خدمه نفتکش آسیب دیده در دریای عمان اکنون در دبی هستند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، خدمه نفتکش نروژی که اخیرا هدف حمله در خلیج عمان قرار گرفته است، روز شنبه وارد شهر دبی شدند. خدمه این نفتکش دو روز در ایران بودند و ظاهرا اکنون وارد دوبی شده اند.

این در شرایطی است که نفتکش دیگری که هدف حمله قرار گرفته است، در نزدیکی سواحل شرقی امارات متحده عربی توقف نموده است.

شواهد فیزیکی به جا مانده بر روی این دو نفتکش که اکنون در سواحل فجیره پهلو گرفته اند، می تواند نقش مهمی در قضاوت های بین المللی درباره عاملان اصلی این حملات داشته باشد. جامعه بین المللی اکنون منتظر روشن شدن این واقعیت است که چه کسانی عاملان اصلی این حملات بوده اند.

ایالات متحده پیش از این ادعاهای بی پایه و اساسی را درباره دخالت ایران در این حملات مطرح نموده است که با واکنش منفی جمهوری اسلامی روبرو شده است.

جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام نموده است که آمریکا برای ایران هراسی در منطقه کوشش می نماید و این ادعاها تنها با این هدف مطرح شده است.

خبرنگاران آسوشیتدپرس روز شنبه خدمه نفتکش فرونت آلتایر نروژ را در فرودگاه بین المللی دوبی مشاهده نموده اند که با پرواز شرکت ایران ایر از بندر عباس به این شهر منتقل شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 326

به "خدمه نفتکش آسیب دیده در دریای عمان اکنون در دبی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمه نفتکش آسیب دیده در دریای عمان اکنون در دبی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید