خیال راحت ساپینتو با بازگشت این ستاره

به گزارش بارازعلی، بازیکنان استقلال که خود را برای ملاقات حساس روز پنج شنبه برابر مس کرمان آماده می نمایند، امروز نیز تمرینات خود را در کمپ مرحوم ناصر حجازی از سر گرفتند که شاید مهمترین اتفاق امروز، بازگشت برترین گلزن این فصل آبی ها به تمرینات بود.

خیال راحت ساپینتو با بازگشت این ستاره

محمد محبی که طی نخستین فصل حضورش در استقلال توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد و با پنج گل زده بهترین گلزن تیم ساپینتو است، در ملاقات برابر ملوان دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت.

محبی که گل دوم تیمش را در آن بازی به ثمر رسانده بود، در یک صحنه و پس از شوتی که روانه دروازه ملوان کرد، روی زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد تا رضا میرزایی در دقیقه 50 جانشین این بازیکن شده و آسیب دیدگی وینگر بوشهری باعث نگرانی طرفداران و کادرفنی استقلال گردد.

این بازیکن که با پنج گل زده در رده دوم مشترک بهترین گلزنان لیگ واقع شده است، در تمرین روز گذشته استقلال غایب بود و برای انجام کار های درمانی، زیر نظر کادرپزشکی نهاده شد تا میزبان آسیب دیدگی او تعیین گردد.

در نهایت تعیین شد که آسیب دیدگی محبی جدی نیست و او امروز با بازگشت به تمرینات، خیال استقلالی ها را بابت حضور در ملاقات برابر مس کرمان راحت کرد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2427

به "خیال راحت ساپینتو با بازگشت این ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیال راحت ساپینتو با بازگشت این ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید