موفقیت فکری به دور از هیاهو

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران- محمود فکری در نفت مسجدسلیمان فوتبالی به نمایش می گذارد که استاد اجرای آن است.

موفقیت فکری به دور از هیاهو

به گزارش خبرنگاران، نتایج فوق العاده سرمربی سابق استقلال در نفت مسجدسلیمان به خاطر سبک فوتبالی است که او انتخاب نموده است. محمود فکری در استقلال روزهای تلخی را پشت سر گذاشت چرا که در نتیجه گیری پیروز نبود و از آن مهمتر اینکه فوتبالی که تیمش ارائه می داد را طرفداران این تیم دوست نداشتند، همین شد که کاپیتان سابق استقلال خیلی زود به خط سرانجام رسیده و مجبور شد از سمت خود استعفا کند.

فکری اما بعد از جدایی از استقلال به صورت چراغ خاموش راهنمایی نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت تا تیمی که خودش به لیگ برتر آورده بود را بتواند در سطح اول فوتبال حفظ کند. فکری در 3 هفته ای که روی نیمکت نفت مسجدسلیمان نشسته نتایج فوق العاده ای در این تیم کسب نموده است، او در 2 بازی برابر مس رفسنجان و ماشین سازی به پیروزی رسیده و برابر سپاهان صدرجدولی هم به نتیجه مساوی دست پیدا کرد تا بتواند خود را از منطقه خطر نجات بدهد.

اما چرا فکری در نفت پیروز است و در استقلال نه؟ جواب ساده است چون او استاد ارائه فوتبال واکنش گرا است، کاری که در تیم های پرهوادار نمی توان آن را اجرا کرد و به همین دلیل فکری مجبور شد در استقلال روش فوتبالش را عوض کند و شیوه ای را اجرا کند که تسلطی روی آن ندارد.

فکری اما در نفت مسجدسلیمان به راحتی سیستم واکنش گرا را اجرا می نماید، تیمش عقب می نشیند و در ضدحمله ها به حریفان خود ضربه می زند، سبکی که حداقل در مسجدسلیمان کسی مسئله ای با اجرای آن ندارد. اینکه فکری در نفت مسجدسلیمان پیروز شد و در استقلال نه، به این معنی نیست که او مربی خوبی نیست ولی او سبکی از فوتبال را به نمایش می گذارد که در تیم های پرهوادار قابل اجرا نیست، مثل خیلی از مربی های جهان که در تیم های کوچک خوب نتیجه می گیرند ولی هرگز به تیم های عظیم راه پیدا نمی نمایند.

محمود فکری بعد از برد یک برصفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت:

به تک تک بازیکنانم تبریک می گویم جنگیدند خدا را شکر می کنم که روحیه برد به تیم برگشته که اتفاق خوبی است. خسته نباشید به ماشین سازی می گویم بازی خوبی ارایه داده به خود اکبرپور تبریک می گویم شکل بازی تیم عوض شده و تیم با انگیزه کار می نماید. این بازی ما سخت تر از دو بازی قبلی مان بود. بازیکنان با تمام وجود کوشش کردند هم در نیمه اول هم در نیمه دوم و در آخرین لحظه به گل رسیدیم.

وی اضافه نمود:

راضیم که مربی چنین بازیکنانی هستم و چنین بازیکنانی در اختیار دارم. این بازیکنان باید دیده شوند می توانند در سال های آینده در تیم های عظیم و حتی تیم ملی بازی نمایند.

فکری توضیح داد:

از تک تک بازیکنان دوباره تشکر می کنم در سه بازی 7 امتیاز گرفتیم و این امتیازها به سادگی به دست نیامده است. البته تیم مشکلاتی دارد، امیدواریم که مسئولان شهری و تیم بیشتر به فکر بازیکنان باشند. دنبال نقطه امنی برای تیم هستیم تا تیم در لیگ برتر بماند و بعد به دنبال صندلی بهتری هستیم. توانایی رسیدن به نقاط بهتری داریم اول باید نقطه امن برسیم و دغدغه سقوط نداشته باشیم و تا آخرین لحظه برای راضیی مردم کوشش می کنیم. مردم مسجدسلیمان مطمئن باشند تا اخرین لحظه برای راضیی و سربلندی شان کوشش می کنیم حتی بعد از رسیدن به نقطه امن در حال حاضر می خواهیم از خطر سقوط فرار کنیم.

فکری در خصوص اینکه دروازه بان تیمش کم اشتباه ترین بوده و چه تضمینی وجود دارد که او برای تیم ملی مورد توجه قرار بگیرد گفت:

کرمانشاهی از دروازه بان های خوب ما و لیگ است و یکی از بازیکنانی که باید دیده گردد همین بازیکن است و امیدوارم مربیان تیم ملی او را ببینند و در سه بازی دروازه اش را بسته نگه داشته است و فرهاد در آینده می تواند پیراهن شماره یک تیم ملی را هم بپوشد و مطمئنا مربیان تیم ملی و تیم های عظیم او را خواهند دید. اینکه می گویم تیم عظیم به تیم نفت برنخورد البته منظورم بیشتر تیم ملی است و امیدواریم که تعداد زیادی از بازیکنان ما دیده شوند. مربیان تیم ملی و مربیان فوتبال ما آنها را ببیند و بتوانند سرویس بدهند و یاری نمایند. بچه های ما پتانسیل لژیونر شدن هم دارند.

از همه رسانه ها تشکر می کنم و از طرفداران تیم نفت هم تشکر می کنم شاید در ورزشگاه نباشند اما وجودشان را احساس می کنیم و انرژی خوب به ما برسانند تا بتوانیم بردهای شیرین تقدیم شان کنیم و راضی شان کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1909

به "موفقیت فکری به دور از هیاهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت فکری به دور از هیاهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید