داگلاس کاستا باز هم مصدوم شد، سرانجام سری A برای ستاره برزیلی یوونتوس

به گزارش بارازعلی، بال برزیلی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر مصدوم شد و به این ترتیب بازی های به جامانده تیمش در این فصل از سری A را از دست داد.

داگلاس کاستا باز هم مصدوم شد، سرانجام سری A برای ستاره برزیلی یوونتوس

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، باشگاه یوونتوس تأیید کرد که داگلاس کاستا به دلیل کشیدگی درجه دو عضله ران پایش حداقل تا هفته دیگر خانه نشین خواهد بود.

کاستا در بازی شب گذشته (پنجشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه اودینزه که با باخت 2 بر یک بانوی پیر انتها یافت، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و ظاهراً در جریان همان بازی دچار مصدومیت شده است. او امروز صبح مورد معاینه قرار گرفته و معین شد که عضله نزدیک کننده ران پای راستش دچار کشیدگی شده است. او قطعاً تا 15 روز دیگر خانه نشین خواهد بود و به این ترتیب نمی تواند در 3 بازی به جامانده تیمش در این فصل سری A شرکت کند.

پس از این مدت شرایط کاستا دوباره ارزیابی می گردد تا معین گردد که آیا او می تواند بانوی پیر را در بازی برگشت مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند یا نه. این نخستین بار در این فصل نیست که کاستا مصدوم می گردد. او پیش از قرنطینه هم دچار مصدومیت شد که برای مدتی او را خانه نشین نموده بود.

یوونتوس در سه بازی بعدی اش به ترتیب مقابل تیم های سامپدوریا، کالیاری و رم به میدان می رود و در ماه آگوست هم میزبان لیون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1264

به "داگلاس کاستا باز هم مصدوم شد، سرانجام سری A برای ستاره برزیلی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داگلاس کاستا باز هم مصدوم شد، سرانجام سری A برای ستاره برزیلی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید