توصیه های جالب گواردیولا در مورد تعویض کردن مسی

به گزارش بارازعلی، یکشنبه شب در فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس مقابل لیون در لحظات آخر به صورت دراماتیکی به فزونی رسید و توانست جشنی باشکوه در پاریس برپا کند.

توصیه های جالب گواردیولا در مورد تعویض کردن مسی

بازیکنانی مثل نیمار در سرانجام مسابقه به سمت هواداران رفتند و با آن ها خوشحالی کردند، ولی خبری از مسی نبود، زیرا این بازیکن به خاطر تعویض شدنش اصلا احساس رضایت نداشت. او در موقع تعویض حتی به پوچتینو دست نداد و با ناراحتی به سمت نیمکت رفت. حتی رسانه های اروپایی منتشر کردند که او پس از گلزنی خوشحالی خیلی سردی از خودش نشان داد.

پپ گواردیولا که 4 سال درخشان و رویایی را با لئو مسی گذرانده، در این خصوص صحبت کرد و به پوچتینو گفت که نباید مسی را تعویض کند.

سرمربی اسبق بارسلونا گفت: شما اتفاقا باید نکات کمی را به مسی بگویید. شما باید از او محافظت کنید و بازیکنانی را کنارش بگذارید که از او مراقبت نمایند. شما باید خیلی دقیق به او گوش کنید که می خواهد چه نکته ای را بگوید. چنین بازیکنی هیچ وقت نباید تعویض گردد.

گواردیولا گفت: از قلم نیاندازید، او نباید تعویض گردد و از بازی بیرون بیاید. اتفاقا او باید تا سرانجام در زمین مسابقه بماند و در سرانجام بازی به وسیله تماشاگران تشویق گردد.

میرر انگلیس با انتشار این جملات از پپ گواردیولا نوشت که پوچتینو باید از درس های سرمربی منچسترسیتی درس بگیرد. باید فرمولی را کشف کند که هم بتواند باعث حفظ کردن او از مصدومیت بگردد و هم بتواند بیشترین مقدار بازی به او برسد.

لیونل مسی البته با مصدومیت کوفتکی استخوان زانوی پای چپ دست و پنجه نرم می نماید و در بازی امشب پاریس مقابل متز در ترکیب نخواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2034

به "توصیه های جالب گواردیولا در مورد تعویض کردن مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های جالب گواردیولا در مورد تعویض کردن مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید