دایی: فغانی نبود، جو بازی به هم می ریخت

به گزارش بارازعلی، علی دایی پس از تساوی دو تیم سپیدرود رشت و سایپا ازشرایط فنی بازی ابرازرضایت کرد: بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز آمده بودند و فکر می کنم کیفیت بازی در نیمه اول خیلی بهتر از نیمه دوم بود. متأسفانه روی دو توپی که در نیمه اول روی دروازه مان آمد، دو گل خوردیم. بعد از آن خیلی کوشش کردیم که توانستیم دو گل را جبران کنیم و در ادامه هم دروازه بان تیم سپیدرود چند توپ خوب را گرفت. اگر خوش شانس بودیم می توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم. در نیمه دوم بازی پایاپای بود و سپیدرود بیشتر توپ برای گل زدن می آورد که روی دو سه ضدحمله می توانستیم به گل برسیم که نشد.

دایی: فغانی نبود، جو بازی به هم می ریخت

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به اعتراض های پی درپی کنار زمین به داور مسابقه این شرح راداد: شما فقط نیمکت تیم ما را دیدید و نیمکت تیم سپیدرود را ندیدید؟ این مسائل یک چیز طبیعی از سوی مربیان است و مسئله خاصی نبود. به نظرم اگر تیم داوری غیر از این تیم بود، جو بازی خیلی به هم می خورد و اتفاقات دیگری رخ می داد.

دایی ازقضاوت فغانی هم ابرازرضایت کرد:من فکر می کنم آقای فغانی و تیم داوری اش خیلی خوب بازی را مدیریت کردند. وقتی یک داور خوب در زمین باشد، ما هم آرامش داریم. شاید اعتراض کنیم، اما طبیعی است و با فشار بازی رخ می دهد. با این حال در مجموع فکر می کنم تیم داوری خیلی خوب قضاوت کرد و تصمیمات درستی هم گرفت.

دایی در مورد اینکه مسائل تیمش گفت: بزرگترین مشکل ما اقتصادی است. ما مثل تیم های بزرگ نمی توانیم بازیکن 2 میلیاردی بگیریم. تیم های دیگر پول دارند و خرج می نمایند ولی ما نمی توانیم. بزرگترین مساله ای که به ما ضربه زده مسائل اقتصادی است. ما هنوز 10 درصد از قرارداد بازیکنان را که کلا 11 میلیارد هم نمی گردد را پرداخت نکردیم و 10 درصدی که گفتیم از پرداختی ها عقب هستیم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 239

به "دایی: فغانی نبود، جو بازی به هم می ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: فغانی نبود، جو بازی به هم می ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید