دربی ایتالیا برنده نداشت، ناپولی در صدر جدول ایستاد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: در شبی که تیم های اینتر و یوونتوس در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان به تقسیم امتیازات رضایت دادند، ناپولی به صدر جدول سری A صعود کرد و میلان متوقف شد.

دربی ایتالیا برنده نداشت، ناپولی در صدر جدول ایستاد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در اولین دیدار از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های ایتالیا موسوم به سری A تیم اینتر در خانه خود و در دیداری که به دربی ایتالیا معروف است، میزبان یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک سرانجام پیدا کرد.

در این بازی پربرخورد و فیزیکی مائوریتسیو ایسلا در دقیقه 73 از اشتباهی که جورجو کیه لینی در میانه میدان مرتکب شد و توپ را از دست داد، نهایت استفاده را کرد و گل نخست بازی را به نفع اینتر به ثمر رساند، هرچند خوشحالی نراتزوری چندان دوام نداشت و بانوی پیر در عرض کمتر از 2 دقیقه با حرکتی که کوادوو آساموا از سمت چپ ترتیب داد توسط آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی خود گل تساوی را به ثمر رساند. به این ترتیب هم اینتر، هم یوونتوس 7 امتیازی شدند اما آبی ومشکی پوشان به خاطر تفاضل گل بهتر شان بالاتر از یوونتوس در رده دوم جدول قرار گرفتند.

شب گذشته همچنین ناپولی، نایب قهرمان فصل گذشته سری A در خانه خود برابر آتالانتا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد که در این بازی گونسالو هیگواین در دقیقه 71 و خوسه کایخون در دقیقه 81 برای شاگردان رافائل بنیتس گلزنی کردند تا ناپولی با کسب سومین پیروزی متوالی خود با 9 امتیاز به صدر جدول رده بندی کالچو صعود کند. در این بازی همچنین لوکا چیگارینی در دقیقه 74 از ترکیب آتالانتا اخراج شد.

میلان نیز دیشب میهمان تورینیو بود و از خانه این تیم نتوانست چیزی جز یک امتیاز یک تساوی 2 بر 2 کسب کند. البته میلانی ها در شرایطی به یک امتیاز این بازی خارج از خانه رضایت دادند که تا دقیقه 87 با 2 گل از تورینیو عقب بودند. دانیلو دی آمبروسیو در دقیقه 47 و آلسیو چرچی در دقیقه 71 گل های تورینیو را به ثمر رساندند و برای میلان نیز سولی مونتاری در دقیقه 87 و 3 دقیقه پس از او ماریو بالوتلی از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

این اولین تساوی میلان در فصل جدید سری A بود که روسونری ها را 4 امتیازی کرد و به رده ششم جدول فرستاد. در ادامه بازی های این هفته امشب 6 دیدار برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

فیورنتینا - کالیاری

ورونا - ساسولو

لاتزیو - کیه وو

لیورنو - کاتانیا

اودینزه - بولونیا

سمپدوریا - جنوا

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 408

به "دربی ایتالیا برنده نداشت، ناپولی در صدر جدول ایستاد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دربی ایتالیا برنده نداشت، ناپولی در صدر جدول ایستاد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی ایتالیا برنده نداشت، ناپولی در صدر جدول ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید