درخشان: پرسپولیس می تواند با امتیازات کامل صعود کند، مغانلو و آل کثیر در بازی های مهم هم باید گل بزنند

به گزارش بارازعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، شاگردان گل محمدی می توانند در دو بازی آینده هم به پیروزی برسند و با کسب تمام امتیازات مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به سرانجام برسانند.

درخشان: پرسپولیس می تواند با امتیازات کامل صعود کند، مغانلو و آل کثیر در بازی های مهم هم باید گل بزنند

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی پرگل سرخپوشان مقابل گوای هند گفت: بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس در کل 90 دقیقه هم سوار بر بازی بود. تیم گل محمدی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم یک بازی روان به نمایش گذاشت و خیلی خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: وقتی در اینگونه تورنمنت ها تیم ها از حریفان شان شناخت پیدا می نمایند، می توانند روی نقاط ضعف و قوت شان کار نمایند. پرسپولیس در بازی اول گرفتار نماینده هند شد، ولی در بازی دوم دیدیم که سرخپوشان حساب همه چیز را نموده بودند و بازی را خیلی خوب شروع نموده و به سرانجام رساندند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: شاگردان گل محمدی می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند، اما پیروزی با چهار گل هم نتیجه خیلی خوبی بود. ما مقابل گوا یک بازی منطقی و تهاجمی را از پرسپولیس شاهد بودیم و به نوعی تمرینی برای بازی های سخت آینده بود.

درخشان در خصوص تغییر در ترکیب پرسپولیس در ملاقات مقابل گوا توضیح داد: به هر حال در چنین مسابقاتی که تیم ها هر سه روز یک بار بازی می نمایند باید به این شکل باشد و به همه بازیکنان فرصت بازی داده گردد. به عقیده من در جای خوبی هم این رخ داد و مقابل نماینده هند که خیلی تیم تحت فشار نبود بازیکنانی که در بازی های گذشته فرصت بازی پیدا ننموده بودند، توانستند بازی نمایند.

وی درباره گلزنی آل کثیر و مغانلو و هماهنگی بین این دو بازیکن اعلام نمود: به نظر من گلزنی مهاجمان پرسپولیس اتفاق خوبی است و هماهنگی آل کثیر و مغانلو خیلی می تواند مؤثر باشد. تیم گل محمدی در خلق موقعیت هیچ مسئله ای ندارد و آمادگی مهاجمان این تیم می تواند نوید روزهای خوب را بدهد. این دو بازیکن باید در مسابقات مهمتر و در مصاف با حریفان قوی تر هم گلزنی نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس راجع به شرایط صعود این تیم از گروه E لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: سرخپوشان شانس اول این گروه برای صعود هستند و نباید خیلی به نتایج الوحده کار داشته باشیم. پرسپولیس توانایی کسب شش امتیاز از دو بازی دیگرش را هم دارد و می تواند با کسب صد درصد امتیازات صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1840

به "درخشان: پرسپولیس می تواند با امتیازات کامل صعود کند، مغانلو و آل کثیر در بازی های مهم هم باید گل بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: پرسپولیس می تواند با امتیازات کامل صعود کند، مغانلو و آل کثیر در بازی های مهم هم باید گل بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید