پرسپولیس برای استقلال، تراکتور و فولاد بازی می نماید

به گزارش بارازعلی، پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الوحده شانس تیم های ایرانی را برای صعود به عنوان تیم دوم بالا نگه خواهد داشت.

پرسپولیس برای استقلال، تراکتور و فولاد بازی می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت سیاه و سفید از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه های مختلف برگزار گردید و تا به اینجای کار تنها پرسپولیس با اقتدار با 12 امتیاز در رتبه اول جا خوش نموده و تیم های استقلال و تراکتور در رتبه دوم و تیم فولاد در رتبه سوم گروه های خود جا خوش نموده اند.

حریفان مرحله بعد؛ اولین دربی آسیایی؟

تا به اینجای کار و اگر قرار باشد در همین مقطع تیم ها حریفان خود را بشناسند، شاهد اولین رویارویی پرسپولیس و استقلال در آسیا خواهیم بود. نگاهی به گروه های پنجگانه نشان می دهد در همین مقطع بازی های مرحله بعد به شکل زیر خواهد بود:

استقلال تاجیکستان (تیم اول گروه A) - الدحیل (تیم اول گروه C)

النصر (تیم اول گروه D) - الهلال (تیم دوم گروه A)

السد (تیم دوم گروه D) - الشارجه (تیم اول گروه B)

پرسپولیس (تیم اول گروه E) - استقلال (تیم دوم گروه C)

نگاهی به جدول گروه های پنجگانه نشان می دهد تا به اینجای کار و با توجه به صندلی تیم ها در گروه های مختلف، بازی های مرحله بعد این گونه خواهد بود. اما واقعیت این است که هنوز دو بازی دیگر از مرحله ابتدایی باقی مانده و ممکن است بازی ها به گونه ای رقم بخورد که بعضی تیم هایی که هم اکنون در رتبه دوم هستند نتوانند خود را به عنوان سه تیم دوم صعود نماینده معرفی نمایند. برای مثال اگر پرسپولیس در دو بازی آینده خود مقابل الوحده و الریان شکست بخورد (که امری دور از ذهن است) و الوحده از دو بازی خود 6 امتیاز کسب کند، با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود می نماید و در این شرایط از بین یکی از تیم های دوم فعلی حذف خواهند شد که می تواند از بین استقلال، تراکتور و یا بقیه تیم ها باشد. از این رو می توان با قاطعیت مدعی شد پرسپولیس علاوه بر این که برای صعود به عنوان تیم اول بازی می نماید، برای دیگر تیم های ایرانی هم بازی می نماید تا با شکست الوحده این تیم را در امتیاز 7 نگه دارد.

کوشش پرسپولیس برای صعود دیگر تیم های ایرانی

نگاهی به گروه های پنجگانه نشان می دهد تا به اینجای کار تیم های الهلال با 7 امتیاز، تراکتور با 6 امتیاز، استقلال با 7 امتیاز ، السد با 7 امتیاز و الوحده با 7 امتیاز تیم های دوم گروه های منطقه غرب آسیا محسوب می شوند. تمام تیم ها 7 امتیازی هستند به جز تراکتور 6 امتیازی.

برهمین اساس نمایندگان ایرانی باید امتیاز خود را افزایش دهند تا شانس خود را برای صعود افزایش دهند. از این رو تمام نگاه شان به نتایج دیگر تیم های دوم است. الوحده یکی از تیم های دوم پرقدرت منطقه است که در صورت پیروزی برابر پرسپولیس قطعا یکی از صعود نمایندگان خواهد بود. الوحده حتی با کسب یک تساوی از پرسپولیس در بازی امشب 8 امتیازی می گردد و بالاتر از دیگر تیم ها قرار می گیرد و در بازی آخر خود با شکست دادن گوا قطعا باز هم یکی از تیم های دوم صعود نماینده خواهد بود. اما اگر پرسپولیس پیروز گردد فردا شب الوحده را شکست دهد، این تیم در همان امتیاز 7 باقی می ماند و این فرصت در اختیار استقلال، تراکتور و حتی فولاد قرار می گیرد تا با پیروزی در بازی های بعدی خود به ترتیب 10، 9 و 8 امتیازی شوند و از نظر امتیازی بالاتر از الوحده 7 امتیازی قرار بگیرند.

به هر ترتیب شرایط جدولی به گونه ای است که پرسپولیس با پیروزی در بازی با الوحده نه تنها قدرتمندانه ترین صعود خود را به عنوان تیم اول جشن خواهد گرفت بلکه به دیگر نمایندگان ایران نیز از نظر امتیازی یاری نموده و استقلال، تراکتور و حتی فولاد با پیروزی پرسپولیس می توانند بسیار از قبل امیدوار تر به صعود باشند.

حالا باید دید پرسپولیسی ها امشب مقابل الوحده چه خواهند کرد چرا که حالا نگاه دیگر تیم های ایرانی نیز به پیروزیت این تیم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1834

به "پرسپولیس برای استقلال، تراکتور و فولاد بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای استقلال، تراکتور و فولاد بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید