در هیچ بخشی با تخلفات تعارف نداریم ، با دستگاه های نظارتی همسو هستیم

به گزارش بارازعلی، سخنگوی شهرداری تهران گفت: رویه ما در دوره اخیر مدیریت شهری این است که در هیچ بخشی در برخورد با تخلفات تعارف نداریم و در این زمینه یک همسویی صددرصدی با دستگاه های نظارتی داریم.

در هیچ بخشی با تخلفات تعارف نداریم ، با دستگاه های نظارتی همسو هستیم

به گزارش خبرنگاران، عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران سه شنبه نوزدهم اردیبهشت 1402با حضور در برنامه عیار شبکه افق گفت: همانطور که امروز سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به خبرنگاران اشاره کرد، در همین دوره مدیریت شهری با یک مورد تخلف که از طریق تعدادی از کارمندان در یکی از بخش های شهرداری اجرا شده بود، روبه رو بودیم که با بررسی دقیق دستگاه های نظارتی داخل شهرداری مورد کشف و گزارشی به دستگاه قضا ارائه شد.

محمدخانی تاکید کرد: اطلاعات مربوط به این پرونده را ما نمی توانیم اطلاع رسانی کنیم به این دلیل که دستگاه قضا باید این کار را انجام دهد.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: همانطور که شهردار مرکز بارها اشاره کرده است، شهرداری تهران در این زمینه با هیچ کسی تعارف ندارد. البته کارکنان شهرداری تهران عموما پاکدست و اکثریت شبانه روزی برای خدمات رسانی به شهروندان زحمت می کشند.

او در انتها شرح داد: رویه ما در دوره اخیر مدیریت شهری این است که در هیچ بخشی در برخورد با تخلفات تعارف نداریم و در این زمینه یک همسویی صددرصدی با دستگاه های نظارتی داریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2466

به "در هیچ بخشی با تخلفات تعارف نداریم ، با دستگاه های نظارتی همسو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هیچ بخشی با تخلفات تعارف نداریم ، با دستگاه های نظارتی همسو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید