دونده ماراتن ایران: شاید دیگر یک ایرانی ششمی آسیا را کسب نکند!

به گزارش بارازعلی، دونده ماراتن ایران از ششمی در مسابقات قهرمانی آسیا رضایت دارد و می گوید شاید دیگر هیچ کس نتواند در ایران این رکورد را تکرار کند.

دونده ماراتن ایران: شاید دیگر یک ایرانی ششمی آسیا را کسب نکند!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، محمد جعفر مرادی در مسابقات قهرمانی آسیا با ثبت رکورد 2 ساعت و 22 دقیقه و 15 ثانیه ششم شد.

مرادی در گفت وگو با خبرنگاران به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره و بیان نمود: سطح مسابقات نسبت به دوره گذشته بالاتر بود به گونه ای که نفر اول و دوم رکورد 2 ساعت و 12 دقیقه را ثبت کردند. علاوه بر این با اینکه اعتبار مسابقات قهرمانی آسیا کمتر از بازی های آسیایی است اما سطح آن بالاتر بود چون همین رکورد من در بازی های آسیایی برنز گرفت اما من در این مسابقات ششم شدم. این شانس من است که هر در مسابقه ای شرکت می کنم سطح بالایی دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه کسب شده راضی هستید؟ گفت: دیگر بهتر از این در ایران نمی شویم و شاید دیگر هرگز پیش نیاد که این ششمی را تکرار کنیم چون امکانات و علم به روز دوومیدانی را نداریم. دوندگان ژاپن و کره شمالی می گفتند که در آمریکا و کنیا با بهترین مربیان جهان کار می نمایند. علاوه بر این دوندگان چینی که رکوردهایی مثل 2 ساعت و 14 دقیقه و 2 ساعت و 15 دقیقه در کارنامه داشتند هم در آمریکا و کنیا تمرین می نمایند در حالی که من چهار سال است یک هزار تومانی از فدراسیون نگرفتم و به خاطر غیرت خودم است که به مسابقات اعزام می شوم و این نتایج را می گیرم.

مرادی در ادمه اضافه کرد: اگر فدراسیون قبول کند از اول بهمن تا فروردین به اردوی کنیا می روم و بعد از آن هم درنظر دارم 15 فروردین به مسابقه روتردام هلند بروم که اگر طبق این برنامه پیش بروم کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست چون 2:11.30 (ورودی المپیک) رکوردی است که با دو یا سه ماه تمرین کردن در کنیا و با حریفان قدرتمند به دست می آید اما باید حمایت لازم انجام گردد.

او در پاسخ به این سوال که برنامه خود برای کسب سهمیه المپیک را به فدراسیون دوومیدانی ارائه داده اید؟ بیان نمود: برای مسابقات قهرمانی آسیا با آقای عرب(سرپرست فدراسیون دوومیدانی) صحبت کردم. او نگرش خوبی داشت و کاش رئیس فدراسیون بود. او گفت زمانی که شما نباشید رئیس فدراسیونی هم وجود ندارد، یعنی ما کارگر ورزشکاران هستیم اما رئیس قبلی همواره من، من می کرد و بر ما سلطه داشت.

او در این مورد اضافه کرد: امیدوارم رئیس بعدی هم نگرش آقای عرب را داشته باشد. انتخابات تا یک یا دو ماه دیگر روی هواست و باید ببینیم چه پیش می آید. فرصت من هم همینقدر است و باید نشست دیگری را با آقای عرب داشته باشم تا ببینیم آیا هزینه های کنیا را پرداخت می نمایند یا خیر. آقای عرب در خصوص هزینه های قهرمانی آسیا مسئله ای نداشت و تا در این مورد با او صحبت کردم رضایت داد در صورتی که قبلا برای اعزام به این مسابقات یک ماه صبح تا شب به فدراسیون می رفتم تا با اعزام من موافقت نمایند، انگار کارمند فدراسیون بودم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 835

به "دونده ماراتن ایران: شاید دیگر یک ایرانی ششمی آسیا را کسب نکند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونده ماراتن ایران: شاید دیگر یک ایرانی ششمی آسیا را کسب نکند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید