دستگاه هوشمند قرص خرد کن در دانشگاه آزاد شیراز ساخته شد

به گزارش بارازعلی، واحد فناور آرسس پردازش دادمهر مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد شیراز پیروز به طراحی و فراوری دستگاه هوشمند دواسای (قرص خردکن) برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی شد.

دستگاه هوشمند قرص خرد کن در دانشگاه آزاد شیراز ساخته شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، واحد فناور آرسس پردازش دادمهر مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد شیراز پیروز به طراحی و فراوری دستگاه هوشمند دواسای (قرص خردکن) برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی شد.

گفتنی است، این دستگاه می توان انواع داروی جامد و قرص را به صورت هوشمند پودر و به میزان تجویز شده توسط پزشک جدا و به حالت مایع تبدیل کند.

گفتنی است، ویژگی های دستگاه هوشمند دواسای (قرص خردکن) را می توان محاسبه هوشمند میزان نیروی وارده بر قرص، اندازه گیری هوشمند ابعاد قرص، امکان ذخیره سازی اطلاعات فشار، کنترل فشار با توجه به ابعاد دراژه، دارای پردازنده ARM، امکان استریل کردن محل تماس با دراژه، اعمال تنش حداکثر 40 کیلوگرم بر سانتی متر مربع، دارای نمایشگر برای نمایش میزان فشار و اطلاعات دیگر، بهره گیری از موتور گیربکس خورشیدی و درایور ماسفت و سنسور اندازه گیری فشار PSI مطرح نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1338

به "دستگاه هوشمند قرص خرد کن در دانشگاه آزاد شیراز ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه هوشمند قرص خرد کن در دانشگاه آزاد شیراز ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید