وبینار گردشگری منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار گردید

به گزارش بارازعلی، وبینار منطقه آسیا و اقیانوسیه با مدیریت هری هوانگ مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری با موضوع حمایت از حقوق مصرف کنندگان در زمان پساکرونا روز چهارشنبه 25 تیر 99 برگزار گردید.

وبینار گردشگری منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، این وبینار با موضوع رعایت حقوق مرتبط با مصرف نمایندگان و در چارچوب مصوبات کنوانسیون اخلاق در گردشگری که نسخه اصلی آن به زبان انگلیسی در سال 2017 و در جریان مجمع عمومی چنگدو در چین به تصویب رسیده است، برگزار گردید.

شرکت نمایندگان سمینار و ارائه نمایندگان مطالب، اغلب از کارشناسان حقوقی واحد مربوطه در سازمان جهانی گردشگری و اساتید دانشگاه های آسیایی بودند.

این کارشناسان بر تأمین خواسته های معقول گردشگران از سوی مقاصد گردشگری و رعایت تمامی اصول بهداشتی و سلامت در تمام تجربه سفر به منظور بازسازی اطمینان مصرف نمایندگان و آغاز دوباره ای مطمئن، تأکید و راهکارهای خود را در این زمینه ارائه کردند.

از طرف جمهوری اسلامی ایران مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری و کارشناس دفتر ارزیابی و نظارت بر مراکز خدمات گردشگری در این نشست شرکت کردند.

همچنین برگزار نمایندگان با طرح پرسش هایی در قالب نظرسنجی از شرکت نمایندگان سعی در ارائه راهکاری فراگیر و جامع به عنوان چارچوب مورد استفاده توسط تمام کشورهای عضو در بازتعریف حقوق مصرف نمایندگان و ارائه نمایندگان خدمات داشتند.

در جمع بندی پایانی این وبینار نتیجه گیری شد که برای رعایت حقوق مشتریان و مصرف نمایندگان ضروری است تا دستگاه های دولتی متولی گردشگری نظارت کاملی بر مفاد قراردادهای مشتری با عرضه نمایندگان خدمات گردشگری داشته باشند و در زمینه حقوق آنها به طور کامل به مشتریان اطلاع رسانی نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1348

به "وبینار گردشگری منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار گردشگری منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید