تور ایتالیا ارزان: دفاع آلگری از قضاوت داور دربی ایتالیا پس از دریافت جایزه ای طعنه آمیز

به گزارش بارازعلی، با وجود عصبانیت و نارضایتی بازیکنان و طرفداران یوونتوس از شیوه قضاوت داور بازی شان برابر اینتر، سرمربی بانوی پیر عملکرد داور را قابل قبول دانست.

تور ایتالیا ارزان: دفاع آلگری از قضاوت داور دربی ایتالیا پس از دریافت جایزه ای طعنه آمیز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس نه تنها از قضاوت ماسیمو ایراتی داور بازی یکشنبه شب تیمش برابر اینتر شاکی نیست، بلکه او را به خاطر عملکردش تحسین کرد.

دربی ایتالیا که یوونتوس آن را با یک گل به اینتر باخت به خاطر تصمیمات ایراتی با جنجال فراوان همراه بود. تصمیمات ایراتی نه به مذاق یوونتوسی ها خوش آمد نه برای اینتری ها خوشایند بود. با این حال یوونتوسی ها به سبب شکست خانگی بیشتر به انتقاد از این داور ایتالیایی پرداختند و بازیکن این تیم آدرین رابیو حتی ایراتی را یار دوازدهم اینتر توصیف کرد.

با توجه به ناکامی یوونتوس، سرمربی این تیم به عنوان مناسب ترین گزینه برای دریافت جایزه تاپیرطلایی (جایزه ای طعنه آمیز که از سوی برنامه تلویزیونی استریشیا لانوتیزیا به چهره های ناکام ایتالیا اهدا می گردد) انتخاب شد، جایزه ای که تا کنون 4 بار آن را دریافت نموده است.

آلگری پس از دریافت این جایزه گفت: شکست هم بخشی از فوتبال است. ما باید به حرکت مان ادامه دهیم، چون فصل هنوز تمام نشده است. صدر جدول برای ما عملاً دیگر غیرقابل دسترس شده و از الان باید نگران رم ژوزه مورینیو باشیم که در جدول پشت سر ما قرار گرفته است، همین طور فیورنتینا که در نیمه نهایی جام حذفی باید با آن بازی کنیم.

آلگری درباره تصمیمات بحث برانگیز ایراتی در دربی ایتالیا هم گفت: ایراتی کارش را خوب انجام داد و قضاوتش خوب بود. خب در یک بازی ممکن است یکسری تصمیمات داور به ضرر شما رقم بخورد و در بازی بعدی به سودتان.

ابراز رضایت آلگری از عملکرد ایراتی در حالی بود که او در طول بازی به هیچ عنوان از عملکرد داور راضی به نظر نمی رسد و یک بار از سر خشم کت خود را به زمین کوبید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2275

به "تور ایتالیا ارزان: دفاع آلگری از قضاوت داور دربی ایتالیا پس از دریافت جایزه ای طعنه آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: دفاع آلگری از قضاوت داور دربی ایتالیا پس از دریافت جایزه ای طعنه آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید