دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، طراحی داخلی و چیدمان مدرن

به گزارش بارازعلی، آشپزخانه بعنوان قلب هر خانه ایی شناخته می گردد و حتی تعدادی از طراحان مشهور دنیا آشپزخانه را بعنوان روح خانه دانسته اند. آشپزخانه شاید پر رفت و آمد ترین محل خانه باشد و هر فردی روزانه مدت زمان زیادی را در آن سپری می نماید. آشپزخانه فقط محلی برای پخت و پز نیست بلکه محلی برایی جمع شدن اهالی خانواده به دور یکدیگر و بحث و مصاحبه نیز می باشد. در بسیاری از خانه های قدیمی آشپزخانه ها معمولا محیطی بسته و کوچک هستند اما امروزه مردم آشپزخانه ایی را می خواهند تا هم از لحاظ کارایی و هم از لحاظ زیبایی و دلپذیر بودن در بهترین شرایط باشد. بسیاری از طراحان وجود پنجره در طراحی داخلی آشپزخانه را ضروری می دانند تا نور طبیعی دکوارسیون داخلی آشپزخانه را روشن تر و زیباتر جلوه بدهد. اما نکته مهمی که در ابتدای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به ان توجه نمی گردد وجود قفسه و فضاهای ذخیره سازی زیاد در آشپزخانه است ممکن است در ابتدا به تعداد کمی از قفسه ها و گنجه ها در آشپزخانه برای قرار دادن نوشیندنی ها و افزودنی های مواد غذایی راضی باشید اما با گذر زمان متوجه اهمیت اینگونه فضاهای ذخیره سازی خواهید شد بنابراین مهم است که در دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه تان تا می توانید از فضاهای ذخیره سازی جادار و زیبا بهره ببرید تا در آینده به مسئله ای برنخورید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، طراحی داخلی و چیدمان مدرن

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مورد بعدی در چیدمان آشپزخانه است. برخی از لوازم باید به یکدیگر نزدیک باشند تا میزان کارایی شان چند برابر افزایش پیدا کند بطوریکه فرد از کار کردن در آشپزخانه لذت ببرد. برای مثال طراحان دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها توصیه می نمایند که حتی الامکان سینک ظرف شویی را در نزدیکی یخچال و فریز قرار بدهید تا مجبور نباشید برای منتقل کردن مواد غذایی بین یخچال و سینک مسافت زیادی را طی کنید. نتیجه رعایت نکردن همیچن امری در طراحی داخلی آشپزخانه می تواند به زودتر خسته شدن و کلافه شدن فرد هنگام کار در آشپزخانه باشد. همچنین بسیاری از طراحان برای بالابردن کارایی آشپزخانه ها، وجود میزی کوچک یا همان میز صبحانه خوری در آشپزخانه را ضروری می دانند. میزی که در برخی مدل های چیدمان آشپزخانه به شکل جزیره ایی در وسط آشپزخانه قرار می گیرد یا با طرحی ساده در قسمت پیشخوان با قرار دادن چند جایگاه شکل می گیرد. در شکل های زیر مدل های گوناگون و زیبای طراحی دکوراسیون آشپزخانه را مشاهده می کنید که می تواند ایده های جالبی را برای طراحی و چیدمان آشپزخانه در اختیار علافمندان قرار بدهد.

منبع: اتاق
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1460

به "دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، طراحی داخلی و چیدمان مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، طراحی داخلی و چیدمان مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید