مراکز خرید مونته نگرو، میزبان بهترین برندهای جهان

به گزارش بارازعلی، مونته نگرو، کشوری کوچک در اروپا، به خاطر منظره ها زیبای طبیعی و سواحل بی نظیرش، جزو محبوب ترین مقصدهای گردشگری اروپایی است. علاوه بر چشم اندازهای زیبای طبیعی، این کشور چندین مرکز خرید بزرگ و مشهور نیز دارد.

مراکز خرید مونته نگرو، میزبان بهترین برندهای جهان

مونته نگرو کشور مستقلی در جنوب شرق اروپا است که در جنوب شرق با دریای آدریاتیک، از غرب با کشور کرواسی، از شمال غرب با بوسنی و هرزگوین، از شمال شرق با صربستان و از جنوب شرق با آلبانی همسایه است. این کشور، سرزمینی منحصر به فرد با آب و هوایی مدیترانه ای و با منظره ها بکر و دست نخورده است که مرکز آن شهر پودگوریتسا است.

مونته نگرو را بیش از هر چیز به خاطر سواحل زیبا و چشم اندازهای طبیعی فوق العاده اش می شناسند. در واقع این کشور چندان به خرید مشهور نیست، ولی با وجود این، چندین مرکز خرید دارد که می توانید از آن ها خرید کنید و سوغاتی و محصول مورد احتیاجتان را تهیه کنید. غیر از مرکز خرید، بازارهای روباز بخش دیگری از مراکز تجاری این کشور را تشکیل می دهند.

مرکز خرید کپیتال پلازا (Capital Plaza)

مرکز خرید کپیتال پلازا در خیابان شیخ زاید در شهر پودگوریتسا واقع شده است. کافه، سوپرمارکت و چندین طبقه متشکل از بوتیک های شیک و مدرن و دفاتر تجاری، این مجموعه را تشکیل داده اند. این مرکز تجاری بالافاصله بعد از افتتاح به یکی از مراکز تجاری اصلی شهر تبدیل شد. چرا که محصولات بسیار متنوعی دارد و در واقع هر آنچه که احتیاج داشته باشید، در آن پیدا می گردد. پودگوریتسا خیابان های خرید بزرگ و وسیع ندارد، به همین علت بیشتر کسب و کارها و فروشگاه ها در مراکز خریدی مثل کپیتال پلازا دور هم جمع می شوند. این مرکز تجاری مثل بسیاری از مراکز خرید بزرگ جهان، فقط جایی برای خرید و فروش نیست و به غیر از فروشگاه و بوتیک، امکانات دیگری مثل کافه و رستوران دارد و در نتیجه برای یک گشت و گذار چند ساعته خانوادگی مناسب است.

مرکز خرید دلتا سیتی (Delta city)

مرکز خرید دلتا سیتی، مرکز خرید اصلی مرکز مونته نگرو است و جمعیت زیادی را در روزهای آخر هفته به سوی خود می کشاند. عده زیادی از اهالی مونته نگرو و گردشگران برای استفاده از کافه ها، رستوران ها، مرکز سینمایی، سوپرمارکت بزرگ، سالن های زیبایی و ده ها فروشگاه این مجموعه، برای سر زدن به این مرکز خرید برنامه ریزی می نمایند. این مجموعه تجاری، میزبان برترین برندهای جهان است و نام های مشهوری مثل زارا، نایکی و... را در آن خواهید دید. فروشگاه های پوشاک بانوان و آقایان در این مجموعه بیش از هر فروشگاه دیگری به چشم می خورد که برترین و باکیفیت ترین محصولات را عرضه می نمایند.

مرکز خرید Kamelija

مرکز خرید Kamelija در شهر کوتور در یک کاخ قدیمی ونیزی در مقابل دیوارهای قلعه بخش تاریخی شهر واقع شده است. فروشگاه های مد و اکسسوری این مجموعه تجاری بیشتر بر ارائه محصولات و برندهای ایتالیایی تمرکز دارد. در طبقه همکف، سوپرمارکت بزرگ ماکسی هر آنچه که از مواد غذایی احتیاج داشته باشید، با برترین کیفیت در اختیارتان می گذارد. در مقابل سوپرمارکت یک فروشگاه روزنامه و مجله و محصولات فرهنگی وجود دارد که در آن می توانید روزنامه و مجله به زبان انگلیسی پیدا کنید.

مرکز خرید تی کیو پلازا (TQ Plaza)

مرکز خرید تی کیو پلازا در شهر بودوا، در هفت طبقه میزبان فروشگاه های متعدد است. وسعت این مجموعه به 48 هزار مترمربع می رسد. قبل از اینکه وارد این مجموعه شوید، معماری متفاوت بنا که به شکل کشتی طراحی شده، توجه تان را جلب می نماید. این مرکز تجاری، مهم ترین مقصد خرید در بودوا است و تعداد زیادی فروشگاه، بوتیک، رستوران و کافه مدرن و لوکس دارد که جوابگوی احتیاج خریداران است. اگر برای بیش از یک روز در بودوا اقامت دارید، می توانید برای بازدید از این مجموعه برنامه ریزی کنید و چند ساعتی را به گشت و گذار و خرید در این مرکز تجاری بگذرانید.

مرکز خرید مونته نگرو (Mall of Montenegro)

مرکز خرید مونته نگرو در شهر پودگوریتسا واقع شده است و در سال 2010 افتتاح شده است. این مجموعه در سه طبقه و 58 هزار مترمربع، متعلق به یک شرکت ترکی است. این مرکز خرید یک مجموعه تجاری شامل بازار سرپوشیده، هتل و مرکز خرید است. کل این مجموعه در مکان یک بازار قدیمی ساخته شده است. این مرکز خرید موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و در یکی از خیابان های اصلی شهر یعنی خیابان Bratstva i Jedinstva واقع شده است. مساحت کل مجموعه 58 هزار مترمربع است و مساحت بخش اختصاص یافته به مرکز خرید 17 هزار مترمربع است. در این مجموعه، فروشگاه های زنجیره ای متعددی از جمله یک فروشگاه زنجیره ای سوپرمارکت وجود دارد. فروشگاه های بزرگ عرضه پوشاک بانوان و آقایان، لوازم ورزشی، لوازم منزل و وسایل تزیینی و دکوری، اکسسوری، ساعت، کیف و کفش در این مرکز در کنار هم قرار دارند. این مرکز خرید به غیر از فروشگاه، امکانات دیگری هم دارد که آن را به یک مقصد محبوب برای گشت و گذار چند ساعته در کنار خانواده تبدیل می نماید. امکاناتی مثل سالن بولینگ، کافه، فست فود و فودکورت، زمین بازی بچه ها و پارک تفریحی. یک پارکینگ بزرگ زیرزمینی برای کل این مجموعه در نظر گرفته شده است.

این مرکز خرید بزگرترین مجموعه تجاری در مرکز است، ولی مرکز خرید دلتل سیتی توانسته توجه برندهای مشهور جهان را جلب کند و بیشتر شامل نمایندگی های برندهای مطرح جهان در زمینه مد و پوشاک است. د نتیجه مرکز خرید دلتا سیتی به عنوان لوکس ترین و برترین مرکز خرید شهر شناخته می گردد.

مرکز خرید سیتی مال پودگوریتسا (City Mall)

مرکز خرید سیتی مال یکی دیگر از مراکز تجاری مرکز است. مثل چند مرکز خرید دیگر مرکز، این مجموعه تجاری نیز امکانات متعددی علاوه بر فروشگاه دارد. کافه و فست فود و رویدادهای فرهنگی مختلف که به مناسبت های گوناگون در این مجموعه برگزار می گردد، آن را به مجموعه ای فراتر از یک مرکز خرید ساده تبدیل نموده است. از فروشگاه های این مجموعه می توانید کالاهای متنوع از جمله مد و پوشاک بانوان و آقایان، عطر و لوازم آرایشی، لوازم دکوری و وسایل آشپزخانه، هدیه و سوغات و سایر محصولات مورد احتیاجتان را خریداری کنید.

منبع: کجارو / visitmontenegro.net / hotels.com / worldtravelguide.net
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2187

به "مراکز خرید مونته نگرو، میزبان بهترین برندهای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مونته نگرو، میزبان بهترین برندهای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید