راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

به گزارش بارازعلی، قبل از معرفی مراکز خرید کیف و کفش در استانبول، خوب است بدانید اینجا مانند تهران مراکز عمده فروشی که با قیمت های بسیار پایین، تک فروشی داشته باشند، نداریم. عمده فروش های استانبول تک فروشی ندارند و چنانچه به آنها مراجعه کنید، امکان خرید تکی برای تان نیست. بنابراین بهتر است به مراکز خرید یا مغازه هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، مراجعه کنید.

راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

برند هوتیچ (hotiç):

یکی از برندهای فوق العاده در صنعت کفش و کیف هوتیچ ترکیه است. مغازه های هوتیچ علاوه بر شهرهای مختلف ترکیه، در استانبول بیش از 10 شعبه دارند. بهترین طراحی همراه با کیفیت فوق العاده اجناس هوتیچ، لذت خرید از این برند ترک را چندین برابر می نماید.

یکی از شعب هوتیچ که دسترسی به آن آسان تر است، شعبه خیابان استقلال است. از میدان تکسیم مستقیم، خیابان استقلال را ادامه دهید تا در راستا به مغازه هوتیچ برسید. نکته مثبت این شعبه نسبت به دیگر واحدهای هوتیچ این است که یک ساعت زودتر آغاز به کار می نماید بنابراین لازم نیست مانند دیگر شعبه ها برای خرید خود را بعد از ساعت 10:00 صبح به مغازه برسانید، بلکه ساعت 9:00 مغازه هوتیچ در جاده استقلال برای خرید کیف و کفش باز است. البته برند هوتیچ در مرکز خرید تازه استانبول به نام ونیزیا اوت لت هم هست.

این مغازه هم اجناس مردانه دارد و هم زنانه. بهترین کمربندها و کیف های پاسپورت مردانه را می توانید اینجا پیدا کنید. برای خانم ها هم تنوع اجناس بسیار زیاد است. اگر در زمان تخفیف یا به قول ترک ها ایندیریم سری به هوتیچ بزنید، حسابی با دست پر از مغازه خارج خواهید شد. بهترین حراج های استانبول را از دست ندهید.

برند فلو (Flo):

فلو برند ترک است؛ هم در زمینه کیف و کفش مردانه فعالیت دارد و هم زنانه. تنوع محصولات در فلو بالاست و شما می توانید از کفش ورزشی گرفته تا کفش های کلاسک و مجلسیرا در این مغازه پیدا کنید. بنابراین اگر گاهی اسپورت می پوشید، تماشا از این مغازه را حتما به شما توصیه می کنیم. طراحی کفش های فلو زیباست و رنگبندی محصولات به شما یاری می نماید تا کفش متناسب با لباس تان را به راحتی پیدا کنید.

برای خرید از برند فلو توصیه می کنیم به فروشگاه های عظیم در استانبول مراجعه کنید مانند جواهیر، ونیزیا اوت لت استانبول و.... البته در جاده استقلال هم شعبه ای از این مغازه وجود دارد اما شعبه ونیزیا اوت لت در استانبول بسیار شیک و به روز است.

برند داچمن:

داچمن یک برند آلمانی است که کفش و کیف ورزشی می فروشد. صد در صد کیفیت اجناس آن از برند فلو بهتر است والبته به همین علت قیمت آن بالاتر هم می رود. داچمن را می توانید در مرکز خرید جواهیر در استانبول پیدا کنید.

برند اینجی(inci):

برند بعدی که در زمینه کفش و کیف فعال و البته بسیار هم معروف است، برند اینجی ترکیه است. این فروشگاه زنجیره ای تقریبا در بیشتر مراکز خرید در ترکیه و از جمله در ونیزیا اوت لت استانبول، شعبه دارد. قیمت ها از فلو بالاتر است اما کیفیت و تنوع کارها بسیار بالاست.اغلب خود مردم ترکیه هم از این برند خرید می نمایند. اینجی بهترین کیف و کفش های ترک را عرضه می نماید. با دست پر از اینجی خارج می شوید.

برند گریدر (greyder):

این برند در ونیزیا اوت لت استانبول است. مدل های گریدر فوق العاده شیک و به روز هستند. کیفیت آنها هم بسیار عالی است. شعار برند گریدر این است که بهترین ها را با بهترین کیفیت فراوری می نماید. کفش های گریدر خیلی راحت هستند و از صندل های تابستانی گرفته تا کفش های ورزشی و کلاسیک برای میهمانی را می توانید اینجا پیدا کنید. حدود قیمت ها از 70 لیر ترکیه آغاز و تا حدود 200 لیر افزایش می یابد. البته برای پیدا کردن کیف مناسب باید به مغازه دیگری سر بزنید چون گریدر فقط فراوری کفش است. سر زدن به گریدر را حتما به شما توصیه می کنیم. در عین حال که در ونیزیا اوت لت قدم می زنید، تماشا این مغازه کیف و کفش ترک را از دست ندهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به وسیله واتس اپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

منبع: دالاهو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1944

به "راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کیف و کفش در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید