رونق گردشگری جنوب نیازمند تغییر در برنامه تعطیلات کشور است

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم فروزانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: توسعه بخش گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی یکی از برنامه های مهم دولت است که طرح های مهمی در این راستا اجرا می گردد.

رونق گردشگری جنوب نیازمند تغییر در برنامه تعطیلات کشور است

وی به بعضی پروژه های گردشگری در سطح استان اشاره نمود و اضافه نمود: ساخت کمپینگ گردشگری در گناوه یکی از طرح های مهمی است که در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید و ظرفیت خوبی برای گردشگری در این شهرستان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه شهر گناوه یکی از توریستی ترین شهرهای استان است، ادامه داد: ساخت کمپینگ گردشگری در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه رونق گردشگری جنوب نیازمند تغییر در برنامه تعطیلات کشور است، افزود: استان های جنوبی در فصل های پائیز و زمستان دارای آب و هوای مطلوبی است و باید با تغییر در برنامه های تعطیلات، زمینه حضور گردشگران بیش از پیش فراهم گردد.

فروزانی در ادامه با بیان اینکه توسعه بخش گردشگری در استان بوشهر به صورت جدی دنبال می گردد، افزود: ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرهای مختلف استان را در دستور کار داریم.

وی توضیح داد: استان بوشهر در زمینه های مختلف دارای پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر است و باید از صنعت گردشگری برای توسعه توریسم و ایجاد اشتغال و درآمدزایی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 877

به "رونق گردشگری جنوب نیازمند تغییر در برنامه تعطیلات کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق گردشگری جنوب نیازمند تغییر در برنامه تعطیلات کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید