رونمایی از خواهر سینا مهراد ! ، شباهت زیاد را ببینید

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران : سینا مهراد به همراه خواهرش عصرانه خورد.

رونمایی از خواهر سینا مهراد ! ، شباهت زیاد را ببینید

سینا مهراد از بازیگران جوان و خوشنام ایرانی است. سینا مهراد برادر ساعد سهیلی است. سینا مهراد در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده است. عکسی از سینا مهراد را به همراه خانواده اش در ادامه مشاهده می کنید. در این عکس سینا مهراد به همراه خواهر و مادرش در حال عصرانه خوردن است.

همکاری مجدد سینا مهراد با خالقان پدر

سینا مهراد که با بازی در نقش حامد در سریال پدر به معروفیت رسید، در همکاری تازه خود با حامد عنقا، دوباره نقشی با همین نام را در آقازاده بازی می کند.

سینا مهراد در سریال پدر نقش حامد را برعهده داشت، کاراکتری که خیلی زود به محبوبیت گسترده ای رسید و مرگش در سریال، مخاطبان را شوکه کرد.

فرزند سعید سهیلی کارگردان بنام سینمای ایران، گرچه پیش از این هم نقش های کوچکی در آثار قبلی پدر داشت و هم در سریال دیگری در شبکه دو ایفای نقش کرده بود، اما استعداد بازیگری او با پدر به چشم آمد و درخشید.

او بنا است نقشی با نام حامد را در آقازاده ایفا کند و این گونه طیف گسترده ای از مخاطبان پدر که مرگ او را باور نداشته و به سرنوشت او اعتراض داشتند، دوباره با دیدن او در نقشی به نام حامد غافلگیر می شوند.

امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور و کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی هستند که تا به امروز حضور آن ها در آقازاده با طراحی، نگارش و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی قطعی شده است.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2092

به "رونمایی از خواهر سینا مهراد ! ، شباهت زیاد را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خواهر سینا مهراد ! ، شباهت زیاد را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید