سرمربی پرسپولیس منتظر اعلام مدیرعامل برای زمستان جنجالی

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی بازی های خود در لیگ برتر بیستم را دنبال می نماید که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بارها بابت اتفاقات جابجایی تابستانی از عملکرد مدیران وقت باشگاه انتقاد کرد.

سرمربی پرسپولیس منتظر اعلام مدیرعامل برای زمستان جنجالی

گل محمدی از دست دادن چند مهره کلیدی تیمش و نگرفتن بازیکنانی که مد نظرش بودند را گردن مهدی رسول پناه انداخت تا تبدیل به بهانه همیشگی سرمربی سرخپوشان در بازی هایی گردد که تیمش به پیروزی نرسید.

این در حالی است که پرسپولیس در جابجایی تابستانی در ازای از دست دادن علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، علی علیپور و محمد نادری، 9 بازیکن نظیر حامد لک، میلاد سرلک، سعید آقایی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، آرمان رمضانی، علی شجاعی، مهدی مهدی خانی و محمد شریفی جذب کرد تا برای پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر آماده گردد.

با این حال گل محمدی همچنان بابت کمبود بازیکن در بعضی پست ها ناراضی است و می خواهد در زمستان امسال، بازیکنان دلخواه خود را به خدمت بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی منتظر اعلام باشگاه برای ارسال لیست جذب خود است که مدیران پرسپولیس زیر سایه سنگین بدهی به ماریو بودیمیر مهاجم کروات پیشین خود هستند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کوشش است تا بتواند بدهی سنگین بودیمیر را قبل از آغاز جابجایی زمستانی پراخت کند تا بتواند بازیکنان مدنظر یحیی را جذب کند و این تیم را برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان 2021 آسیا آماده کند؛ در غیر این صورت زمستانی جنجالی در انتظار کادر مدیریتی باشگاه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1698

به "سرمربی پرسپولیس منتظر اعلام مدیرعامل برای زمستان جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پرسپولیس منتظر اعلام مدیرعامل برای زمستان جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید