سفر به کدام شهرها ممنوع است؟

به گزارش بارازعلی، جانشین پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: محدودیت تردد و اعمال جریمه سفر صرفاً بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرها اعمال می گردد.

سفر به کدام شهرها ممنوع است؟

به گزارش خبرنگاران، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در مصاحبه با فارس در مورد چگونگی اعمال محدودیت های تردد و شرایط سفرهای بین شهری گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد صرفاً با توجه به رنگ بندی کرونایی اعمال می گردد.

وی گفت: بر این اساس خروج پلاک های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی سفر به شهرهای قرمز و 500 هزار تومانی تردد در شهرهای نارنجی برای متخلفان لحاظ می گردد؛ بعلاوه باید گفت که سفر به و از شهرهای زرد و آبی ممنوعیتی ندارد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 صبح در تمام شهرها با رنگ بندی های مختلف اجرا می گردد، اظهارداشت: جریمه 200 هزار تومانی تردد غیر مجاز برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در مورد اجرای طرح ترافیک در مرکز گفت: طرح ترافیک از ساعت 8 تا 16 اعمال شده و از ساعت 14 به بعد یک بار افراد می توانند از محدوده طرح ترافیک خارج شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1974

به "سفر به کدام شهرها ممنوع است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کدام شهرها ممنوع است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید