سناریوی تکراری برای پرسپولیس در 3 فصل اخیر

به گزارش بارازعلی، پرسپولیس در 3 فصل اخیر اتفاقات آماری مشابهی را در مسابقات فوتبال لیگ برتر تجربه نموده است. در 3 فصل متوالی پرسپولیس از یک سوم اول لیگ به بعد از میانه جدول به بالای جدول صعود نموده و سپس با امتیازات قابل توجهی قهرمان شده است. 2 سال قبل پرسپولیس در 11 هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر با 6 برد و یک مساوی و 4 باخت، 19 امتیاز داشت، اما سپس برد های این تیم آغاز شد به نحوی که در 19 بازی آخر خود این تیم با امتیاز فوق العاده 48 امتیاز، در مجموع 67 امتیازی شد و قهرمانی را به دست آورد، نکته قابل توجه این که پرسپولیس بعد از هفته یازدهم، ابتدا 7 برد متوالی گرفت و بعد از یک مساوی، 7 برد دیگر گرفت، یعنی در 15 بازی این تیم 43 امتیاز به دست آورد.

سناریوی تکراری برای پرسپولیس در 3 فصل اخیر

سال قبل پرسپولیس بعد از 10 هفته با کسب 3 برد و 6 مساوی و یک باخت در میانه جدول بود، آن ها تنها 15 امتیاز اندوخته بودند، اما از آن پس پرسپولیس ناگهان متحول شده و در 20 بازی امتیاز فوق العاده 52 را گرفت، پرسپولیس تا پایان فصل 16 برد و 4 مساوی به دست آورد و در پایان هم با 67 امتیاز قهرمان شد.

به نظر می رسد سال جاری هم همان فرایند برای پرسپولیس در حال تکرار است، پرسپولیس سال جاری در 9 بازی اول البته آماری بهتر از سال قبل و پارسال داشت و با 4 برد و 4 مساوی و یک باخت 16 امتیاز گرفته و تا رتبه ششم هم سقوط کرد، اما در 4 بازی متوالی آن ها 4 برد متوالی گرفته و تا رتبه دوم جدول صعود کردند، اگر امتیازات انضباطی بازی با گل گهر به استقلال صدرنشین تعلق نمی گرفت، پرسپولیس با 28 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر بود.

اگر قاعده پارسال ادامه دار باشد، پرسپولیس روز های خوب خود را در مسابقات لیگ فوتبال کشور بر همین اساس ادامه خواهد داد.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2201

به "سناریوی تکراری برای پرسپولیس در 3 فصل اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناریوی تکراری برای پرسپولیس در 3 فصل اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید