ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری مسیرهای مثلث طلایی گردشگری ایران

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/یزد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری مسیرهای گردشگری تعریف شده بین استان های یزد و اصفهان و فارس تأکید کرد.

ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری مسیرهای مثلث طلایی گردشگری ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا از تهران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، سیدمصطفی فاطمی در نشست با اعضای شورای شهر ورزنه استان اصفهان با بیان اهمیت همکاری بین شهرهای جهت گردشگری بین یزد و شرق اصفهان، گفت: توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری در جهتهای تعریف شده لازم است و به همین دلیل بازسازی و مرمت قلعه خرگوشی که در جهت یزد به شرق اصفهان است تا یک ماه آینده شروع می گردد.

وی اضافه نمود: طراحی جهتهای گردشگری با هدف رونق بخشیدن به صنعت گردشگری است هم چنین پیوند ارکان مثلث طلایی گردشگری ایران را مستحکم تر می نماید.

این مقام مسئول با ابراز خرسندی از تعاملات اجرا شده، ابراز امیدواری کرد گام هایی که تا به امروز برداشته شده است، سبب گردد تا منافع مشترک بیشتری بین یزد و اصفهان و فارس شکل بگیرد و مشارکت ها افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 892

به "ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری مسیرهای مثلث طلایی گردشگری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری مسیرهای مثلث طلایی گردشگری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید