محمدی راد: قربانی اول محرومیت بودیم

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان با انتقاد از سازمان لیگ به دلیل محرومیت تماشاگران تیمش، می گوید: ما قربانی اول بودیم و قبول کردیم اما اگر در شهر دیگری به بازیکن من توهین گردد و داور و ناظر گزارش نکند، من بلافاصله از سازمان لیگ انتقاد می کنم.

محمدی راد: قربانی اول محرومیت بودیم

رحمان محمدی راد پس از شکست تیمش برابر شهرداری گنبد اظهار کرد: تیم شهردای گنبد شایسته این پیروزی بود و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. ما نیز پس از نتیجه 2 بر 1 به سود گنبد سعی کردیم تا روند بازی خود را تغییر دهیم؛ اما در نهایت نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و ست پنجم جای اشتباه نیست و بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد عملکرد داوری و اینکه آیا در نتیجه تاثیرگذار بود یا خیر، گفت: داور 5 ست قضاوت کرد و ممکن است اشتباه نموده باشد و حق دارد. اما در یک امتیاز سوتی زد که به هیچ عنوان نمی توانم قبول کنم. اما چطور می توانم اینکه خطای تور نبود را ثابت کنم. زمانی هم که اعتراض کنیم، می گویند اشتباهات داوری جزو بازی است.

محمدی راد درباره محرومیت تماشاگران تیمش نیز توضیح داد: بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد و امیدوارم که این موضوع دیگر اتفاق نیفتد سالن به قدری ساکت بود که هم ما صحبت های کادرفنی گنبد را متوجه می شدیم و هم کادر فنی آن ها صحبت های ما را می شنیدند.

وی اظهار کرد: این محرومیت واقعا حق ما نبود و به عملکرد سازمان لیگ و کمیته انظباطی انتقاد دارم، آن ها می توانستند تا تشکیل کمیته انضباطی صبر نمایند تا در صورتی که ما تخلفی انجام داده بودیم که شدت آن محرومیت تماشاگر بود، این رای را صادر و اجرایی می کردند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: در این مورد سوال کردیم، به ما پاسخ گفتند جزو قوانین ما است و حق سازمان لیگ است که این اتفاق رخ بدهد. من از سازمان لیگ خواهش می کنم به همین قدر ریز بین باشند تا در صورتی که این اتفاق در شهرهای دیگر نیز رخ داد تماشاگران را محروم نمایند.

محمدی راد تاکید نمود: اگر در شهر دیگری به بازیکن من توهین گردد و داور و ناظر گزارش نکند، من بلافاصله از سازمان لیگ انتقاد می کنم. امیدوارم که این اتفاق یک بام و دو هوا نباشد. ما قربانی اول بودیم و قبول کردیم اما امیدوارم این موضوع برای شهرهای دیگر نیز اتفاق بیفتد.

وی خاطر نشان کرد: دوستانی آمدند و در استادیوم نشستند که گویا در آمریکا زندگی می کردند و از فضای سالن های ایران بی خبر بودند و چیزی تاکنون ندیده بودند. اگر قرار باشد به واسطه چنین اتفاقاتی تماشاگر محروم نمایند، در هیچ سالنی نباید تماشاگر وجود داشته باشد.

وی در مورد اولین حضور سپاهان در لیگ و عملکرد آن ها تا کنون گفت: هنوز عملکرد تیمی تعیین نیست و لیگ طولانی را در پیش خواهیم داشت. نزدیک به 24 بازی در دور گروهی باید انجام دهیم. بازیکنان باید عادت نمایند 2 بازی در هفته انجام دهند و لیگ فشرده ای را تجربه نمایند. در طول لیگ برد و باخت زیاد اتفاق می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 736

به "محمدی راد: قربانی اول محرومیت بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: قربانی اول محرومیت بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید